vragen over Eos

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vragen over Eos

      Hallo beste Eos-sers, :) ^^ :rolleyes: :happy:

      Sinds vandaag ben ik lid geworden van de Eos club, want het is een prachtige auto die heerlijk rijdt! Ik heb sinds het najaar een prachtige zwarte 2 liter TFSI met DSG
      automaat uit 2008. Bloedsnel, lekker stil en erg mooi om te zien. :eosschwarz:

      Ik heb een paar vragen over mijn mooie zwart glanzende E(r)os in de hoop dat iemand me kan helpen :

      1. Is het normaal dat wanneer je met de Eos over een binnendoor weg rijdt met de kap dicht, dat dan de dakconstructie her en der wat kraakt? Op de snelweg hoor ik nl. helemaal niets.
      Wie kan me vertellen of dat gebruikelijk is, en zo niet, wat daar dan aan te doen is.

      2. Ik heb er inmiddels wat leuke gadgets op gemaakt, zoals een chroomstrip onderaan op de achterklep (erg chique), twee R logo's op de flank (omdat de flanken standaard wel erg kaal zijn en best
      een mooi embleempje kunnen gebruiken). Nu heb ik een R logo voor de grille besteld, met van die schroeven en plaatjes, maar kan deze niet op de grille vastzetten.
      Weet iemand hoe dat moet?

      Ik hoor graag van jullie als m'n nieuwe collega- Eos rijders!

      Groet!
      Eric (en mijn vrouw Simone)
    • Welkom bij de club. Ook ik ben nog steeds enthiousiast over de EOS. Kraken doet ie bij mij alleen op klinkerweggetjes. En als het vriest als het binnen ook nog koud is. Idd krytox twee keer per jaar. Niet te veel gebruiken, dan stroomt het met regen over je ruiten en is moeilijk weg te krijgen.
      Dat embleem weet ik zo niet.
      Succes, enne fotos zijn altijd welkom! Ben wel benieuwd hoe die R-en staan.
      :eosdunkelblau: 2.0 TSI DSG