www.EOS-Forum.nl

Informatie en discussies over de Volkswagen EOS Cabriolet

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Kontrollzentrum

Freunde

Team

Neue Mitglieder

Die letzten Beiträge

Thema Antworten Zugriffe Letzte Antwort

afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen

6 1.097

Wilma

Wie heeft welke velgen onder zijn EOS?

34 142.481

Member

Goedenavond. Even voorstellen.

3 590

Blaauwwiekel

Wat heb jij vandaag aan je Eos gedaan?

915 1.429.434

Blaauwwiekel

Retrofit electric seat. Easy entry not working

1 552

C3ss97

Nieuwe eigenaar van oudere Eos

14 8.783

CB_MyEos

Bijzonder fenomeen met de ventilatie.

8 75.541

Jizkid

Nieuw hier met een Eos 1.4 uit 2010

11 14.881

Mr.Q

Dak wil niet sluiten

3 8.285

Wilma

Nieuw hier met een Eos 1.4TSI uit 2011

2 7.802

Mr.Q

Ungelesene Beiträge

Donatie voor het forum

Beste EOS fan,


als je dit forum gewoon gezellig vind

of je de een of ander nuttige informatie

hebt kunnen vinden,

dan zouden wij heel blij zijn

met een kleine donatie

voor onderhoud van dit forum.


Hartelijk Dank

Uwe