Recent Activities
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Blaauwwiekel -
Replied to the thread Goedenavond. Even voorstellen..
PostAuto staat momenteel in de berm voor huis, beetje sjonnie, maar op de oprit geen plek. -
Blaauwwiekel -
Posted the thread Goedenavond. Even voorstellen..
ThreadGoedenavond. Zoals het hoort, even voorstellen. Alvorens ik de vragen los gooi.. Sietze Blaauwwiekel. Mogelijk kom ik bekenden tegen, heb op meerdere forums actief deelgenomen onder zelfde naam. Kom uit Groningen, een dorpje tussen Drachten en Groningen… -
Paul eric -
Liked Jizkid’s post in the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Like (Post)Het is inderdaad precies zoals Winston aangeeft. Ik gebruik een variant van de Winston-methode. Ik heb een kabel van de rem van een fiets, daar ziet aan het einde zo’n eindbolletje aan, daarmee kun je prima ontstoppen. Daarna jas ik er met een oppomp… -
Jizkid -
Liked winston’s post in the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Like (Post)de aansluiting van de slang bovenin op het staal heb ik ook met kit aangewerkt de aansluitklem heeft de neiging te scheuren. Als je zoekt op de site op de tekst “ lekkage a stijlen “ krijg je met foto’s het draadje daarover. Met verdere info Op Ali… -
Jizkid -
Replied to the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
PostHet is inderdaad precies zoals Winston aangeeft. Ik gebruik een variant van de Winston-methode. Ik heb een kabel van de rem van een fiets, daar ziet aan het einde zo’n eindbolletje aan, daarmee kun je prima ontstoppen. Daarna jas ik er met een oppomp… -
C3ss97 -
Replied to the thread Retrofit electric seat. Easy entry not working.
Postdit is het schema voor de elektrische stoel voor de mensen die het nodig hebben -
BJK -
Liked winston’s post in the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Like (Post)de aansluiting van de slang bovenin op het staal heb ik ook met kit aangewerkt de aansluitklem heeft de neiging te scheuren. Als je zoekt op de site op de tekst “ lekkage a stijlen “ krijg je met foto’s het draadje daarover. Met verdere info Op Ali… -
winston -
Replied to the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Postde aansluiting van de slang bovenin op het staal heb ik ook met kit aangewerkt de aansluitklem heeft de neiging te scheuren. Als je zoekt op de site op de tekst “ lekkage a stijlen “ krijg je met foto’s het draadje daarover. Met verdere info Op Ali… -
BJK -
Replied to the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
PostDank voor de toelichting! Na de A-stijlbekleding te hebben gedemonteerd kon ik de verbinding herstellen en de ophoping (waarschijnlijk in de eendenbek, de uitmonding) doorprikken met een soort internetkabel. Ik had ook het dashboardkastje verwijderd… -
winston -
Replied to the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Postde slang verloopt en komt onder je dashboard achter de vloerbedekking links boven de pedalen uit. Hier zit een soort manchet en komt deze achter het binnenscherm uit. Dus wiel verwijderen binnenscherm verwijderen voor meer toegang. Het kan zijn dat het… -
Paul eric -
Replied to the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
PostVoor zover ik uit jou verhaal begrijp!. Deze slang zit in de koof verstopt in de A stijl, hoe deze te demonteren staat uitgelegd op YouTube. (Zoek op lekkage A stijl). Deze slang loopt uiteindelijk naar onderen en komt mogelijk uit op een rubber manchet… -
BJK -
Liked BJK’s post in the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
Like (Post)Goedemiddag, wie weet waar de afwateringsslang in de raamstijl op uitkomt? Deze is losgekomen. De afwateringsslang die door de A-stijl bij de vooruit loopt is losgekomen terwijl ik een verstopping wilde oplossen van het afwateringskanaal. De verstopping… -
BJK -
Posted the thread afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen.
ThreadGoedemiddag, wie weet waar de afwateringsslang in de raamstijl op uitkomt? Deze is losgekomen. De afwateringsslang die door de A-stijl bij de vooruit loopt is losgekomen terwijl ik een verstopping wilde oplossen van het afwateringskanaal. De verstopping… -
C3ss97 -
Posted the thread Retrofit electric seat. Easy entry not working.
ThreadGoedemiddag allen, Ik ben bezig met een OEM retrofit van verwarmde en elektrisch verstelbare voorstoelen in mijn Volkswagen Eos. De originele stoelen zijn vervangen door OEM-stoelen met stoelverwarming. De bestuurdersstoel is daarnaast elektrisch…