Mijn Eos-sen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hier dan wat foto's van onze Eos, sorry voor forum vervuiling dat mijn Passat er ook bij staat :wink:
      Voor de blauwe is inmiddels een Highline grill (met chrome lamellen) aangeschaft.
      En eea voor MF stuur is ook al binnen. 8)
      Dateien
      • 2x eos clean.jpg

        (168,15 kB, 100 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • duo voortuin clean.jpg

        (181,15 kB, 90 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • trio l clean.jpg

        (198,54 kB, 95 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • trio r clean 2.jpg

        (192,8 kB, 82 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • trio v clean.jpg

        (196,45 kB, 83 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      Groeten, Edwin

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von oele ()

    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Wat leuk :smt038 ,

      een echte EOS familie 8) .

      Helaas valt inderdaad het weer de laatste dagen wat tegen en het dak bleef zoals bij jullie dicht. Hach wat mis ik de vakantie dagen met zon zat... :?

      groeten

      Uwe
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Ja idd de zon heeft al heel wat kracht verloren en de Eos'kes gaan stilletjes aan hun winterpakjes moeten aandoen vrees ik. Ik heb de mijne nog eens gewassen en reeds een winterbehandeling gegeven.
      Dateien
      • 20100925_015.jpg

        (72,65 kB, 73 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • 20100925_016.jpg

        (93,73 kB, 71 mal heruntergeladen, zuletzt: )

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      BLING!
      Mooie wielen, ben uitgekeken op interlagos.
      Deze lijken er op, maar net anders.
      OEM en toch vrij uniek.
      Zit te denken om deze volgend jaar in 19" te kopen voor mijn eigen auto moet het alleen nog even meedelen, heb net nieuwe 18" winterwielen.
      Als het aan mij had gelegen was het ook een zwarte Eos geworden, maar de baas wilde een zilvere.
      Groeten, Edwin
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Nog niet gedaan.
      Mijn ma wilde dit eerst maar later niet meer.
      Heb evt een goede stuurdoos (compleet met hendels mj 2009) liggen er voor.
      Die heb je nodig, een airbag kabeltje en uiteraard het stuur.
      Stuurdoos nr is afh van sleepring die je nu hebt, moet je even uitlezen dan weet je het.
      Dan moet er ook nog eea gecodeerd worden.
      Inbouwen valt wel mee hoor.
      <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2938601">http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2938601</a><!-- m -->
      Groeten, Edwin
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      "John" schrieb:

      is dit verhaal voor mij toch echt "hogere wiskunde".
      John

      :lol:
      Lijkt me lastig als je "niet handig" bent.
      Dan ben je altijd afhankelijk van anderen.
      Kleine troost, je zal wel een andere kwaliteit hebben waarvoor ik weer bij een ander aan moet kloppen.
      Zo heeft mijn pa 2x links, maar hij vult in een half uur een belasting formulier in.
      Daar heb ik weer he-le-maal niks mee. :smt017
      Groeten, Edwin
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Kleine correctie, heb twee rechtse handen, dus op zich wel handig (verbouw huis, alle mogelijke houtbewerkingen etc - en dat voor een justitieambtenaar -) :wink: , maar de technische termen rond de inbouw (zeg je dat zo) van een MF-stuur incombinatie met de handleiding in het Engels kan ik op een gegeven momend niet helemaal plaatsen en vrees ik dus dat ik ergens iets "mis" waardoor mijn EOS niet meer optimaal functioneert :smt009 . Dat laatste zou zonde zijn, toch :lol: .

      grtz,
      John

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      "John" schrieb:

      Kleine correctie, heb twee rechtse handen, dus op zich wel handig

      Oh, je durft gewoon niet :smt043 :wink:

      Ik snap m wel.
      Heb mijn Passat nieuw gekocht.
      Met hele simpele dingen begonnen als schakelaartjes en zo.
      Maar met inbouwen van leren stoelen met stoelverwarming en geheugen moest er toch heel wat open.
      Dan is er een punt waar je hele interieur en vloerbedekking er uit is dat je denkt, mmmmmm, mijn nieuwe auto :shock:
      Dit soort werk:

      (Trouwens, eindelijk eens wat 'discussie' hier op t forum. :smt023 Veel te stil hier).
      Dateien
      Groeten, Edwin

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Help.........................kabelchaos :smt031 .

      Ben het met je eens dat het erg stil is op het forum (heb daar "intern" ook al een persoonlijke mail over gestuurd).
      Als ik "ons forum" vergelijk met het Duitse forum, dan is dat een wereld van verschil, zoveel topics en zoveel reacties, ongelofelijk.
      Daarom probeer ik ook - waar mogelijk - interessante zaken van daar naar hier te converteren. Daar hebben ze geen problemen mee.
      Maar het is natuurlijk ook zo dat de Duitsers een enorm achterland hebben met vele malen meer Eosinen dan hier en je ziet natuurlijk ook een hoop onzinreacties.
      Heb trouwens ook een topic van jou gezien op het Duitse forum (volgens mij over de diefstalbescherming navi) en ik mag wel zeggen dat je kennis van techniek (en misschien ook van Engels) veeeeeeeeel beter is dan de kennis van de Duitse taal :wink: . Maar daarentegen hebben ze het wel gesnapt :smt023 .

      met groet,
      John
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Ik kan jullie vertellen, dat ze heel makkelijk over wat kleine foutjes in taalgebruik heen kijken in het D forum. Ze vinden de Nederlandse taal zelfs heel erg leuk. En als ze er niet uit komen, dan is er altijd iemand die zou Kunnen helpen :)

      Hier mopper toch ook niemand over mijn taalgebruik(/-gebrek)... :mrgreen:

      Leuk dat er wat meer wind door het tent waait - dank jullie!

      Het is inderdaad jammer dat velen onderschatten hoe interessant en belangrijk hun ervaring voor anderen kan zijn :cry:

      groeten

      Uwe
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Mijn Duits is inderdaad zwaar beneden peil. :oops:
      Maar nog altijd beter dan hun Hollands denk ik dan maar.

      En technische kennis, laten we zeggen;Goole is mijn vriend.
      Er staat zoooo veel op het net.
      Ik begin nergens aan tot ik weet hoe het zit.
      Hier staat al heel veel:
      <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=141">http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=141</a><!-- m -->
      Is voor een Passat, maar de techniek van een Eos is op heel veel punten gelijk.
      Dan heb ik ook nog het VW werkplaats handboek digitaal.
      Dus het moet gek zijn wil ik iets niet kunnen vinden hoe het in elkaar/uit elkaar moet.

      Tja en dat het hier wat stiller is heeft ook met het aantal leden te maken inderdaad.
      Maar ook met het feit dat er veel kijkers zijn die nergens reactie op geven.
      Daar heb ik al eerder wat over gezegd in mijn voorstel topic. :smt011
      Nou ja, we gaan lekker door, wie weet worden er een paar wakker of enthousiast.

      Uwe je hoeft niet te bedanken.
      Jij bedankt dat je als moderator het forum runt!
      Ik ben gewoon een autofiel die het over niks anders kan hebben de hele dag :smt040
      Groeten, Edwin
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Ben het helemaal eens met Edwin: Uwe, heel knap wat jij allemaal op dit forum doet.
      Persoonlijk vind ik het een mooie overzichtelijk forum. Bij het Duitse forum moet ik nog mijn weg vinden; sommige zaken kan ik - ondanks mijn redelijke kennis van de Duitse taal - niet volgen. Bovendien gebruiken de Duitsers soms woordspelingen en humor die ik wel kan volgen, maar die niet echt te vertalen zijn.

      Ik blijf daar wel speuren naar zaken die vermeldenswaard zijn :smt024.

      En als Edwin z'n technische tips en trucs blijft verspreiden :smt031 krijgen we een mooie mix.

      grtz
      John
    • Re: Mijn Eos-sen (oke, die van vrouw en moeder dan...)

      Hoi John,

      dank je voor de bloemen :D , maar ik moet dan toch wel bekennen dat de opzet van het forum van "crouze" is, die ook de eigenaar is en de kosten draagd :smt038 .

      Marco (crouze) is in Januari 2007 begonnen. Ik ben hem tijdens het 2. internationaal Meeting in Kassel tegen gekomen en ben sinds toen lid. Ik heb naar overleg met Marco het moderator-schap overgenomen als hij er de tijd niet meer voor had, maar hij staat nog altijd klaar voor aanpassingen en voor het uitsluiten van spammers bv.
      Ik heb soms nog wel contact met hem, maar hij is er niet meer vaak op het forum te zien.

      Dus: dank aan Marco voor het opzetten en dragen van de kosten van het forum :smt038

      groeten

      Uwe