Wat is jullie mening over de facelift?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Wat is jullie mening over de facelift?

      Hallo, heb zojuist het bericht gelezen over de facelift van de Eos. Zelf ben ik eerlijk gezegd teleurgesteld over het feit dat de Eos nu ook een VW eenheidsworst gaat worden. De LED lampen slaan mijns inziens de plank helemaal mis en ook de achterlampen vind ik niet passen (maar daar is mijn vrouw het niet mee eens :-).

      Het Duitse forum is vrij vernietigend in haar oordeel en ik denk er nu ook aan om volgend jaar als ze aan de beurt is om ingeruild te worden over te gaan naar BMW of zo.

      Wat is jullie mening over de 'vernieuwing'?

      <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoweek.nl/autonieuws/15146/Volkswagen-Eos-gefacelift">http://www.autoweek.nl/autonieuws/15146 ... gefacelift</a><!-- m -->

      Groeten
      VW EOS 2.0 TDI. IJsmeerblauw, Nappa leder Moon Rock Grey, 17&quot; Le Mans sportpakket, Alu decor, Chroom pakket, Pluspakket, MF stuurwiel, RCD 500 met MP3, Park distance control, Climatronic, Alarmsysteem.....
    • Re: Wat is jullie mening over de facelift?

      is volgens mij een vraag van wennen. Zoveel is helemaal niet verandert bekijk je hem van de zijkant.

      Blijft dus een vraag van smaak.

      Leuk dat je nu wel met de afstandsbediening het dak kan openen :)

      Ik moet hem eerst in het echt zien en dan wil ik ook graag weten welke opties er allemaal mogelijk zijn. Tot nu toe is dat nog vrij beperkt maar daar zou nog meer moeten komen.

      Kijk ook hier: klik
      Anders is er ook nog de mogelijkheid om en een jaar oude vanuit D te halen - met het oude gezicht :lol:

      groeten

      Uwe
    • Re: Wat is jullie mening over de facelift?

      Kweenie hoor... Ben het er erg mee eens dat het individuele karakter weg is door een standaard polo/golf/passat front toe te passen.

      Achterlichten uit de nieuwe passat wederom (ook al zo'n spannende auto)? Denk ik...

      Zijkant heeft uiteraard nog duidelijk Eos aanzicht.

      In het echt zien maar eerste indruk :smt022

      Remco
    • Re: Wat is jullie mening over de facelift?

      Ook ik moet hem eens in het echt zien.... maar volgens mij verandert er niet heel veel.....
      Het doet me denken aan de "nieuwe VW Golf Cabrio" van toen. De Golf 3 cabrio werd de 4... nou ja 4 alleen het neusje en de lampen veranderden. Ook hier is dat volgens mij het geval. Het is de zelfde EOS met de nieuwe "familie neus" en nieuwe achter lampjes. Onderhuids zal er niet veel veranderen, niet meer dan anders met een nieuw model jaar zal veranderen denk ik. En de neus van "onze eos" is de zelfde als die van de golf, de jetta en de passat van die tijd, even als de achterlichten.....

      Denk maar zo de opel astra twintop en de Focus cabrio gaan uit de productie de eos leeft voort... :lol:
    • Re: Wat is jullie mening over de facelift?

      hallo allemaal
      ja ik ben naar de vw garage geweest en mn vw eos crtdi van aug 2008 met 52000 km
      op de teller is nog particulier 21000 euro waard
      en dus voor de nieuwe (facelift) moet ik nog 13000 euro bijleggen met wat opties en
      de korting eraf
      ik zal dus m n eos nog niet weg doen wel is waar dat je meer opties heb voor het zelfde geld
      van de oude eos
      wat wel zou gaan denk ik is de eos veranderen naar de nieuwe facelift denk dat het minder gaat kosten
      alle vele groeten saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    • Re: Wat is jullie mening over de facelift?

      Ben verleden week de nieuwe EOS gaan bekijken op het autosalon in Brussel en ik ben blij dat ik nog het vorige model heb (model 2010) gekocht.
      De achterlichten van de nieuwe telg zijn wel geslaagd maar voor de rest veel te hoekige voorkant en de leds passen gewoon niet in zijn imago.
      Buiten een stop-start systeem en hill hold control zijn er weinig dingen standard veranderd en die betaal je dan ook in de prijs.
      Voor een 14 TFSI 122 pk betaal je nu iets meer dan 29.000 Euro ( in Belgie ).

      Grtz