Hoera mijn EOS

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hoera mijn EOS

      Hallo eindelijk is mijn EOS binnen. Hij is niet helemaal goed afgeleverd maar ik wil jullie de eerste foto's toch niet onthouden.
      Het leder moet er nog opnieuw ingezet worden, de bekerhouders moeten nog verwisseld worden en er moet nog een voetensteun en een chrome sierstrip op de kofferklep worden bevestigt. Dit was de dealer VERGETEN te controleren. Maar dit gaat snel opgelost worden.

      Mark












    • Prachtige wagen! :D
      Wat was er misgegaan met het leer als ik vragen mag? Ik hoop dat er zich bij onze Eos geen problemen voor zullen doen.

      Friso

      By the way, mooi buurtje hoor! :wink:
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • :evil: :cry: BALEN , BALEN , BALEN :cry: :evil:

      Zaterdag is mijn EOS voor de tweede keer afgeleverd maar nog steeds niet goed.

      * Het leer was weer zeer slecht aangebracht
      * De chroomstrip op de achterkep waren ze VERGETEN
      * De bekerhouders kan de TECHNICHEDIENST niet verwisselen ( ondanks mail's van dit forum )
      * De compressor en bandenvulmiddel ontbreken nog steeds.

      Hoe ze dit zo kunnen afleveren is mij een groot raadsel, ik heb de auto dan ook niet meegenomen.
      Ze gaan het nu wel perfect voorelkaar maken hebben ze beloofd maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in.
      Het leer was bij Schuro in Zwolle ingebouwd maar gaat nu in zijn geheel opnieuw gebeuren bij Cabarra hopenlijk met een beter resultaat.
      Dus nu is het weer wachten tot mijn eigen EOS klaar is.

      Mark
    • Ai, Ai, Ai...

      Erg jammer en een blunder van de dealer! Misschien 1 lichtpuntje... de weersvoorspellingen van de komende dagen zijn niet echt aangenaam om open te kunnen gaan rijden :wink:

      Hopelijk doen ze het nu wel goed (3x is scheepsrecht!)

      Friso
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • Inderdaad, balen... :smt021


      Dit klinkt toch een beetje als onwil van deze :vw: dealer om dat beetje extra moeite voor de klant te doen, heel slechte zaak. Okee, dat het bedrijf die het leer moet inbouwen hun werk niet doen is niet de schuld van de dealer, maar dat zij het resultaat accepteren wél. En de bekerhouders niet in KUNNEN bouwen...als dat echt zo is dan twijfel ik sterk aan de technische kunde van de monteurs aldaar, en dat zou ik ook gewoon zo tegen ze zeggen! Elke hobbyist, mijzelf incluis, lukt het wél namelijk... :smt102

      Hopelijk lukt het inderdaad de derde keer wél goed en heb je straks alsnog superveel plezier ana je Eos. En dan, zou ik zeggen, wegwezen bij die dealer! :smt018


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025