De eerste beelden

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • De eerste beelden

      Zaterdag 16 juni was het zover... mijn Eos kon worden afgehaald. Helaas zat het weer niet mee dus hebben we "dicht" moeten rijden, maar vandaag heb ik dat tussen de buien door enigszins kunnen inhalen. De eerste beelden van mijn Eos in de weinige zonnestralen van vandaag deel ik met jullie... zie hier de eerste foto's van de "kleine".




















      Een deel van het weekend heb besteed aan het doorlezen van alle documentatie. Ik heb in de Eos het navigatiesysteem van Pioneer, de AVIC D3BT (dubbel DIN) laten inbouwen en voor zover ik nu kan zien een uitgebreid systeem en veel aantrekkelijker geprijsd dan de standaard Navi van VW.
      Nu eerst ervaringen opdoen met het hele spul... en kilometers maken.

      Groet,

      Paul
    • Hoi Paul,

      Schitterend !!!!! Dat ziet er echt geweldig uit. Voor mij nog even wachten, maandag a.s. is die bij de dealer. Dan moet er nog wat veranderd worden, ombouw telefoon etc. dus voor mij nog even geduld......

      Daarom extra genoten van jouw foto's !!!! Succes verder en veel geluk met je nieuwe aanwinst !!!

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Hai Fred,

      Het is ook inderdaad een mooie verschijning... geinig als je over de weg rijdt en al die blikken van mede weggebruikers in de richting van de Eos ziet afdwalen. Nog even over de Pioneer AVIC D3BT, die is ook uitgerust met Bluetooth. Ik heb mijn telefoon toegevoegd en via de boxen heb je een prachtig helder geluid. Komende week ga ik dat hele systeem verder uitproberen.
      Ik hoop voor je dat je haar (de Eos dus ;-) ) snel geleverd krijgt, plaats je nog wat foto's... ik ben benieuwd naar jou kleurkeuze.

      Groet,

      Paul
    • Hey Paul,

      Mooie auto! Die van mij komt helaas pas in de loop van augustus, maar het is het wachten waard zo te zien. Ik heb weliswaar gekozen voor Silver Essence, maar ook met de Solitude velgen, erg fraai zien ze er ook uit op de foto's "in het echt" :)

      Wellicht zie ik je nog eens rijden in de omgeving van Leiden, ik werk er immers iedere dag. Dus als je een jaloerse blik voelt priemen... :wink:

      Veel plezier in ieder geval met je nieuwe aanwinst!


      Martijn
      Met of zonder top, helemaal top! Join de EOS Hyve: http://volkswageneos.hyves.nl/
    • Twee in een ! Allereerst, Paul. Zodra ik de eerste foto's heb zal ik ze hier toevoegen. Een dezer dagen moet ik mijn huidige wagen daar brengen, de ombouw en de kenteken platen. In België neem je de platen mee naar de volgende wagen, vandaar.

      Wat de telefoon betreft, ik werk meestal met een PDA/Smatphone, echter minder goede ervaringen met de bluetooth. De reden is dat ik hem ook als 2e navigatie gebruik voor de actuele flits locatie's, die ontvang ik dan weer via GPRS. Zodra die mannen langs de weg staan krijg ik een melding als ik in de buurt kom, bespaart een hoop geld.

      Dan Martijn, ik zie Papendrecht. Vaak, 2x per week ben ik rond 13.00 uur in Papendrecht, in de buurt van de Boeieraak. Misschien dat we eens naar elkaar kunnen knipperen....

      Groeten, Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Hoi Martijn,

      Dat wordt dan een groot feest op de Boeieraak !!!!!

      (Met of zonder top ???)

      Zojuist kreeg ik bericht van mijn garage, morgen moet ik de VW-Beetle Cabrio wegbrengen dan wordt de telefoon omgebouwd. Het weekend zal dan de EOS klaar zijn zodat ik vrijdag of zaterdag kan rijden....

      Als ik morgen in de garage ben hoop ik de eerste foto's te kunnen maken en zal die dan hier neerzetten.
      Tot Papendrecht, groeten,

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Moeizaam Marco...... In gedachten zie ik dezelfde kleuren als jij (HI) Veel zilver en heel erg veel rood.......

      Trouwens, ik zag vanavond dat stuur van Hermann, dat ziet er echt anders uit dan ik tot op heden zag. Ken jij dat ??

      Ik ga nu dromen..... ZZZZZZZZ

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Hoi Fred,


      "FredGrb" schrieb:

      Trouwens, ik zag vanavond dat stuur van Hermann, dat ziet er echt anders uit dan ik tot op heden zag. Ken jij dat ??

      Als ik mij niet vergis heeft hij het stuur uit de Golf GTI er in laten zetten. Dat is mogelijk, maar helaas geen klus die je zelf kunt doen ivm met de airbag.


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025
    • En daar zijn ze dan, de eerste foto's van mijn EOS !!! Verkeerde camera, de auto werd zojuist gewassen en gepoetst voor de aflevering a.s. vrijdag, maar dit is hem :













      En het was er ook erg donker, maar de wagen ziet er geweldig uit. Het weekend zal ik een betere impressie maken !
      Er zijn wel een aantal verbeteringen in de rubbers aangebracht zag de verkoper, met name bij de kofferdeksel. Details volgen ook.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Prachtig Fred, gefeliciteerd, mooie kleurcombinatie ook... ik geniet ook van mijn Eos sinds afgelopen zaterdag. Geweldige ervaring tot nu toe.
      Veel rijplezier er mee.

      Marco, nog bedankt voor het in full size posten van mijn foto's. Zo heeft iedereen er wat aan en vooral voor de mensen die nog op hun auto wachten leuk om iets vergelijkbaars te kunnen vinden.
      Top!!

      Groet,

      Paul
    • Hoi Fred,


      Mooi gezicht, zo'n nog maagdelijk nieuwe Eos. Hopelijk schijnt het zonnetje komend wekend nog wel af en toe, en krijgen we ook foto's van de Godin in haar element te zien! :smt045

      Elke keer als ik weer zulke foto's zie, ook die van Paul bijvoorbeeld, is mijn eerste gedachte "wow wat een mooie auto!", direct gevolgd door "oh wacht even, die heb ik zelf óók!", hahaha \:/


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025
    • En nogmaals bedankt voor jullie reacties......

      Gisteren, vrijdag 22 juni de EOS opgehaald. Er waren nogal wat mensen in de showroom en de verkoper opende het dak alvorens hij de wagen naar buiten reed, daarna mocht ik in MIJN EOS stappen !!!

      Echt waar, ik was het niet van plan om direct open te rijden, maar toch... 200 meter verder een parkeerplaats opgezocht om de stoel en de spiegels, dan het stuur etc. goed in te stellen en toen maar eens even door het centrum van Genk gereden. Verbazingwekkend, ik had altijd al redelijk veel bekijks in mijn Beetle Cabrio, maar dit slaat alles !!!

      Een geweldige rijervaring, naar huis gebeld, ook met open dak werkt de telefoon geweldig, vooral dankzij de zwanenhals microfoon die ik heb laten overzetten.

      Dan toch maar naar huis gereden, eerst de tank vol gedaan en daarna de wagen zelf ook heel erg goed bekeken. En toen stond bij mij thuis :



      Vandaag niet gereden, de navigatie ingesteld, de belangrijkste adressen ingevoerd, de radio stations opgeslagen, de IPod in orde gemaakt etc. Toen de boordcomputer afgesteld op mijn eisen, de lades onder de voor zetels ingedeeld en alles in de wagen geordend zoals ik dat graag wil.

      Of jullie dat ook zo vinden, ik weet het niet, MAAR NU IS HET ECHT MIJN AUTO !!!!

      Morgen, zondag, moet ik nog veel thuis doen, ook zakelijk, maar maandag heb ik een rit voor de boeg van ongeveer 350 km. en ik weet het zeker..... Dat wordt GENIETEN !!!

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Lekker bezig Fred! Kun je wel... :wink: ik moet nog veel te lang wachten! :)

      Maar ehh, mooie foto's, aangezien ik voor dezelfde kleur gekozen heb begin ik wel de kriebels te krijgen. De optie voor die lades heb ik gemist kennelijk, jammer want dat leek me wel handig :idea: .

      Mocht je nog meer leuke kiekjes hebben... we krijgen er geen genoeg van :lol:
      Met of zonder top, helemaal top! Join de EOS Hyve: http://volkswageneos.hyves.nl/