GPS antenne

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • GPS antenne

      Beste Eosliefhebber,

      Ik ben stillaan aant uitkijken voor een Eos te kopen, ben verliefd op een witte maar zit met het probleem dat het heel moeilijk verder verkoopt eh...
      Maarja nu mijn vraag, ik kan een MFD2 kopen voor zeer goede prijs :lol: GPS antenne is erbij, maar waar zit die antenne bij een Eos want dat heb ik nog niet gezien? Iemand die me kan helpen? Zijn het speciaal antennes ofzo?

      greetz Koen
    • Plaatsen GPS antenne

      Hallo Koen,

      Mocht je zelf je radionavigatie willen plaatsen kan de gps antenne gewoon onder het dashbord geplaatst worden. Plaatsen op de orginele plek wordt erg lastig je moet veel los halen.
      Bij het plaaten moet je er rekening mee houden dat de antenne "vrij zicht"naar boven heeft. Dat wil zeggen hij kijkt wel door plastic en glas heen maar niet door metaal. Sommige auto's hebben voorruit verwarming of metaal folie in het glas... dat zou problemen kunnen op leveren maar dat is hier niet het geval. Zorg wel dat de antenne vast zit en niet kan schuiven. Ik heb nog een GPS antenne liggen met een Farka aansluiting dus mocht je er een nodig hebben....
      hoeft niet de hoofdprijs te kosten. (Bij de dealer rond de 90 euro ik stuur hem je voor 30 euro)


      Succes

      ps witte auto's zijn in duitsland helemaal hot, dus wie weet :lol: