Lekkage A stijlen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Mijn auto staat nu voor de 2e maal bij de dealer om een lekkage te verhelpen aan het linker achterruitje.

      De vorige keer dat ze de lekkage hadden verholpen was het via de buitenkant. Rubber afgesteld en later de rubbers opgevuld.
      Nu mijn auto gisteren voor de 2e keer gebracht omdat ik weer lekkage ontdekte toen ik in de wasstraat stond. De auto zou s'middags klaar zijn. Nu werd ik gisteren middag gebelt met de vraag of hij een dagje lange kon blijven staan of dat er een 2e afspraak gemaakt kon worden.
      Ze moesten de auto aan de binnenkant open halen en dan via die zijde de rubbersdichten.

      Ik zou vandaag mijn auto weer terug krijgen. Tot nu toe nog geen bericht gehad. Dus afwachten.
      Hopelijk kunnen ze het dak nu wel dichten.

      Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

      Gr.

      Ps. Ik kreeg laatst ook een fikse plas water over mijn schoene na een regenbui. Het water viel uit de bestuurderszijde. Ik weet niet of de lekkage aan het linker achterruitje of het water aan uit het bestuurders portier verband hebben met elkaar maar hoop het wel.
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • Hoi rob,

      Ik heb het gelijk aangegeven dus ze zullen erna kijken.

      Ik werd net door mijn dealer gebelt dat de auto nog helemaal open lag en vandaag dus niet meer klaar zou zijn. Hun gingen er vanuit dat ze morgen klaar zoude zijn met de auto.

      Nu nog maar even rondrijden in een VW Golf 5 1.6.

      Rijd ook lekker, alleen niet zo lekker als de Eos.

      Gr
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • Thanx had het onderwerp al een keertje gelezen.

      Maar vind het alsnog niet kunne dus het gelijk even aangegeven bij de dealer.

      Ik zou vandaag nog iets horen of de auto klaar zou zijn. Maar HELAAS nog niks gehoord.

      Dus morgen maar even afwachten.

      Gr
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • Vandaag gebeld dat de auto klaar was om op te halen.

      Helaas werd er gelijk bij vermeld dat er een vervolg afspraak gemaakt moest worden vanwege een aantal onderdelen die nog in back order stonden. Oftewel niet op dit moment leverbaar.

      4 maart weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 dagen en dan moet weer de hele auto open om de lekkage te verhelpen.
      Mag de auto niet wassen maar als ik dat toch wil doen mag ik hem naar de dealer brengen (Wat ik overings wel service vindt.)

      Wordt vervolgt....
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • "Ferrarist" schrieb:

      Zo, da's vervelend.

      Wat staat er in back-order dan? Rubbers of zo???

      Groetjes,
      Rob


      Ik heb echt geen idee. Het werdt me verteld en moest ook snel weer weg. Zal het wel even vragen als ik de auto weer breng om het te laten monteren.

      Gr
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • Hoi,

      Ik heb nu 2 weken mijn eos 2.0 fsi (bwjr 2006), een heerlijke auto vergeleken met mijn golf 4 cabrio tdi.
      Maar na de eerste bui en wasstraat...

      Ik heb ook lekkage. :(

      Het zal mij benieuwen hoe de dealer reageert op een import auto en fabrieksgarantie...

      En natuurlijk hoever ze staan met de lekkage van de eerste serie EOS.

      Ik hou jullie op de hoogte!
      EOS 2.0 FSI - Leer - Navi
    • "loenieman" schrieb:

      Mijn auto staat nu voor de 2e maal bij de dealer om een lekkage te verhelpen aan het linker achterruitje.

      De vorige keer dat ze de lekkage hadden verholpen was het via de buitenkant. Rubber afgesteld en later de rubbers opgevuld.
      Nu mijn auto gisteren voor de 2e keer gebracht omdat ik weer lekkage ontdekte toen ik in de wasstraat stond. De auto zou s'middags klaar zijn. Nu werd ik gisteren middag gebelt met de vraag of hij een dagje lange kon blijven staan of dat er een 2e afspraak gemaakt kon worden.
      Ze moesten de auto aan de binnenkant open halen en dan via die zijde de rubbersdichten.

      Ik zou vandaag mijn auto weer terug krijgen. Tot nu toe nog geen bericht gehad. Dus afwachten.
      Hopelijk kunnen ze het dak nu wel dichten.

      Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

      Gr.

      Ps. Ik kreeg laatst ook een fikse plas water over mijn schoene na een regenbui. Het water viel uit de bestuurderszijde. Ik weet niet of de lekkage aan het linker achterruitje of het water aan uit het bestuurders portier verband hebben met elkaar maar hoop het wel.


      Ik heb een maand geleden ook een dergelijke lekkage bij de achterruit rechts gehad. Trad alleen op als de auto enigzins naar rechts hellend geparkeerd werd. Met de gieter lopen testen en er toen achter gekomen dat het via het dakrubber boven het achterraam kwam. Het is de bedoeling dat cappilair binnenlopend water dan wordt afgevoerd via een klein trechtertje dat uitmondt in een flexibele slang, die via de b stijl naar beneden loopt en dan onder de kofferbak onder de bodemplaat leegloopt. Dit slangetje was enigzins verstopt, zodat het water niet snel genoeg wegliep en via het stoffen gedeelte van de b/stijl en de achterruit binnenkwam.
      heb het met een limonaderietje doorgeblazen en weg was het.

      chris2.0tdsg
      EOS 2.0T ABT Is/240PK, Samoa Rood/zwart DSG/PDC/Bixenon/Dynaudio
    • Re: Lekkage

      Vervelend ed!
      waar lekt ie?

      Mijn 2006 is inmiddels ingeruild voor een 2008 die over een maandje komt hopelijk dat het probleem dan echt verholpen is....


      "eddepet" schrieb:

      Hoi,

      Ik heb nu 2 weken mijn eos 2.0 fsi (bwjr 2006), een heerlijke auto vergeleken met mijn golf 4 cabrio tdi.
      Maar na de eerste bui en wasstraat...

      Ik heb ook lekkage. :(

      Het zal mij benieuwen hoe de dealer reageert op een import auto en fabrieksgarantie...

      En natuurlijk hoever ze staan met de lekkage van de eerste serie EOS.

      Ik hou jullie op de hoogte!
    • Re: Lekkage

      Links bovenin bij de a stijl, en zo naar beneden, rechts ook, maar dan toch ietsminder.

      Ik heb een afspraak 25 maart bij de garage, ze konden me bevestigen dat ik niet uniek was en dat ze met het afstellen van het dak een hoop konden verhelpen...

      We hebben hoop!

      Voor de rest in 3 weken 3200 km gereden, en ik moet zeggen, wat een genot!

      Dankzij de cruise control, en niet te veel haast, toch een mooi gemiddeld verbruik van 7,5 liter 100/km en zelfs bij langere ritten het verbruik maar 6,6 l/100km (1op15) en dat met een 2.0...

      Dat valt me niet tegen!
      EOS 2.0 FSI - Leer - Navi
    • Re: Lekkage

      Zo eindelijk na 2 weken mijn auto weer terug.
      Na veel teleurstellingen en af en toe wat minder fijne telefoontjes heb ik mijn auto weer.

      Een heleboel rubbers vervangen en het complete dak opnieuw afgesteld.
      Als het goed is moet de auto nu weer waterdicht zijn.

      Binnenkort weer is even langs de wasstraat om het uit te proberen.
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor