Gebruikers die VAG Com Coderingen kunnen aanpassen/instellen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • oele schrieb:

      John, er is heel veel mogelijk.
      Knipperlichten us-style aanzetten.
      Middenstip achterlicht uitzetten (zie tips-tricks in jouw topic).
      Storingen uitlezen en resetten.
      Als je geen uitgebreid scherm/menu tussen de klokken hebt kan je div instellingen doen mbt instap verlichting, coming/leaving home, configureren wat de deuren doen bij instappen (links open of beide).
      Instap verlichting in de deuren aanmelden als je die ingebouwd hebt evenals mistlichten aanmelden. En nog veel meer, echt je kan alles instellen, bv hoe lang je koplamp sproeiers moeten spuiten, echt alles.
      Ik moest 1x mijn auto uit laten lezen voor 50,-(of zo) ivm een storing.
      Toen dacht ik potdomme, voor een paar tientjes meer had ik het zelf gekund.
      Dus toen gelijk aangeschaft.
      Als je een beetje zoekt kan je dit voor ca 75,- vinden.
      Kan goedkoper, maar er zit ook troep tussen qua stekkers.
      Ik zit niet echt te wachten op 'Jan en alle man' aan de deur, dus sta niet te springen om me aan te melden om dit voor een ieder te doen.
      Tevens is rommelen in de software niet geheel zonder risico, ik wil die verantwoording voor een ander niet nemen.
      Dus, ik weet er wel eea van, ben geen expert, maar vragen kan altijd.


      Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wat je gekocht hebt merk type en of nog meer bijzonderheden
      groeten John