Bericht gelezen maar toch niet

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Bericht gelezen maar toch niet

      Heft iemand hetzelfde probleem?

      Ik heb John's laatse bericht (forum.eos.crouze.com/viewtopic.php?p=4595#p4595) al x-mal gelezen, maar de blauwe pijl in de forumoverzicht is nog steeds blauw.
      Ik heb al in- en uitgelogd, de browser ge-restarted, maar de bericht lijkt niet gelezen te zijn.
      (OS: Mac OS 10.6.5, browser: Safari 5.0.2)

      Is er iets met het forum, of met mijn laptop?

      Groetjes
      Rainer
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Hallo Rainer,

      Bedoel je misschien de link naar de afstandbediening in de sigarettenaansteker??

      Dan werkt de link bij jou niet, ik heb net geprobeerd en het werkt wel.

      Je kunt ook gewoon even Googelen:

      <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stranghoener.de/nl/hormann_hsz1_hsz2_hsp4_868_handzender.php">http://www.stranghoener.de/nl/hormann_h ... zender.php</a><!-- m -->

      Dan kun je in ieder geval zien wat ik bedoel.
      En..........misschien weet Uwe wat het probleem is.

      grtz,
      John
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Ranier

      Ben net even nog gaan kijken op het forumoverzicht en begrijp nu wat je bedoelt; de blauwe pijl op het forumoverzicht die aangeeft "Unread posts" dat zou betekenen dat er nog berichten in de topic staan die je nog niet gelezen hebt. Als je inderdaad alle berichten al gelezen hebt zou deze pijl grijs moeten zijn. Tja, ik weet ook niet wat dat is, dus weer.....Uwe???

      grtz
      John
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Hoi Rainer,

      Ik had dat ook al (eerder) opgemerkt. De pijl blijft blauw terwijl in het bericht geen Unread-posts meer staan.

      Met de muiswijzer de pagina verversen (via het ronde pijltje rechts in het adresvenster) maakte de pijl bij mij wel weer grijs. Maar het zou eigenlijk vanzelf moeten gaan.
      Ook ik werk met Mac maar dan Os 10.6.7, en browser: Safari 5.0.4
      De reden voor dit vreemde verschijnsel is ook mij niet duidelijk. :smt017

      Grtz Nico

      Edit: Net uitgetest met " Interieur" (stond een blauwe pijl) en het laatste nieuwe bericht gelezen. Daarna terug naar de pijltjes en de pijl bij " Interieur" was, zoals het hoort, grijs.
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Hoi Rainer,

      raar verschijnsel. Ik heb het niet, werkend met Win7 en chrome.

      Heb je wel je browser ge-refreshed? Ik heb zoiets alleen als ik voor en dan met de brouwer pijltjes weer terug naar de vorige pagina ga. Hij pakt dan de oude, eerdere pagina met de nog blauwe pijltjes uit de cache van je browser.

      groeten

      Uwe
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Hoi Uwe,

      het is echt vreemd. Zeker heb ik eerst ge-refreshed. Dan uitgelogged, de browser gestopped, nieuw gestarted, ingelogged - nog steeds hetzelfde probleem.

      Vandag heb ik ook de nieuwe berichten gelezen, ge-refrehsed, en all de blauwe pijlen verdwijnen behalve de blauwe pijl van dit bericht. Ik heb geen idee meer.

      Maar klaarblijkelijk is het geen algemeen probleem. Dus zal ik ermee leven.

      Groetjes
      Rainer
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      Verdomme! :smt011 Zoals waarschijnlijk van jullie verwacht, zat het probleem tussen mijn oren. Er waren twee nieuwe berichten in verschillende threads en ik ben altijd alleen met de link 'bekijk laatste berichten' naar de thread en dus ook altijd naar dezelfde thread gegaan.

      Nu hebben wij hier een fijne documentatie van mijn eigen domheid... :oops: (mijn smoesje is, dat het op het Duitse forum iets anders werkt)

      Maar de goeie nieuws is: het forum werkt perfect! :mrgreen:

      Groetjes
      Rainer
    • Re: Bericht gelezen maar toch niet

      "Rainer" schrieb:

      mijn smoesje is, dat het op het Duitse forum iets anders werkt)

      Maar de goeie nieuws is: het forum werkt perfect! :mrgreen:

      Groetjes
      Rainer



      Als je regelmatig (voor mij dagelijks!) op het Duitse forum surft weet je dat het daar iets anders werkt. Bovendien is het op het Duitse forum haast niet bij te houden wat er allemaal speelt omdat er dagelijks zoveel berichten verschijnen. Maar dat is ook niet zo gek met een EOS-forum met - stand van vandaag - 6010 leden. Afgezet tegen de 239 (Jan-Willem is er als laatste bijgekomen :wink: ) leden van het Nederlandse forum een enorm verschil.

      Gelukkig is er de laatste tijd méér activiteit op ons forum dat, zoals je al zegt, perfect werkt :smt023 .


      grtz
      John