deuren automatisch op slot boven de 5km??

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Re: deuren automatisch op slot boven de 5km??

      Hoi Jan Willem,

      ja, dit kan je zo instellen door de codering anders te zetten.

      kijk eens hier: klik

      Uwe

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: deuren automatisch op slot boven de 5km??

      Hallo Jan-Willem,

      Het automatisch vergrendelen kun je met behulp VAG-com instellen. Mijn zoon heeft zo'n programma en heeft inmiddels al meerdere mutaties doorgevoerd aan mijn EOS, onder andere automatisch vergrendelen bij - ik dacht - 15 km per uur -. Daar kun je overigens meerdere opties instellen, bijvoorbeeld dat als je uitstapt de rest vergrendeld blijft of - naar keuze - ook ontgrendelt zodra je uitstapt. Verder heeft hij nu ingesteld dat de lichten branden zodra ik met de afstandsbediening open, maar ook (15 seconden) nadat ik met de afstandsbediening gesloten heb. Voorts het SCHUIFdak en de ramen openen en sluiten met de afstandsbediening.

      Ik weet niet waar je woont, maar misschien is het handig als je een keer meedoet bij een zogenaamde Stammtisch/Stamtafel waar leden zijn die wijzigingen kunnen uitvoeren. Aanstaande zaterdag is er bijvoorbeeld een Stammtisch in de buurt van Enschede. De organisator heeft al aangeboden om - voor wie dat wil - wat mutaties door te voeren. Zie bericht van "Holzkopf" d.d. 3 april!!



      grtz,
      John

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: deuren automatisch op slot boven de 5km??

      Jan-Willem,

      Misschien aardig om in het najaar aan te schuiven bij de nog te plannen "Stamtafel" in Limburg.

      eos-forum.nl/index.php?thread/&postID=4350#post4350

      Het is mijn bedoeling om naast gezellig te kletsen (uiteraard vooral over onze EOSinen) een toerritje te maken en waar mogelijk een of meerdere mensen uit te nodigen die eventueel met VAGcom wat aanpassingen kunnen uitvoeren of een demonstratie onderhoud dakrubbers etc.
      Bij de Tulpentour (16 april) wil ik met enkele mensen van gedachten wisselen om een programma samen te kunnen stellen.

      Gewoon het forum blijven volgen.... :wink: en voor wat betreft het vorenstaande let op: EOS stamtafel Limburg.


      Grtz
      John

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Re: deuren automatisch op slot boven de 5km??

      "Uwe" schrieb:

      Hoi Jan Willem,

      ja, dit kan je zo instellen door de codering anders te zetten.

      Uwe

      Het kan ook dat het via het menu tussen je klokken ingesteld kan worden.
      Dan kan je ook instellen of bij het openen 1 of 2 deuren van slot moeten gaan.
      En nog wat details.
      Ligt aan je uitvoering, in ieder geval heb je er een groot display voor nodig.
      Met de kleine kan het zeker niet.
      Groeten, Edwin