MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hmm... afgelope week is de linker buitenspiegel beschadigd doordat iemand ertegenaan is gelopen(?)/gereden(?) bij de AH. Een diepe grote kras over de spiegelkap.

      Ik ga het proberen bij te werken met de bijgeleverde lak. Wel jammer dat de Eos na een maand al beschadigd is :?
      De Alfa heeft het 3,5 jaar schadevrij volgehouden, tot er 1 of andere klojo tegen mijn kenteken aanreed in Knokke, begin deze maand (Gelukkig geen carosserie schade).

      Friso
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • Re: MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

      In het begin de Eos met de hand wassen, was nog wel leuk... maar nu weet ik zeker dat ik noooooit een auto ga kopen die niet door de wasstraat mag :oops: :




      Heb hem gister schoon proberen te maken, maar ik denk dat ik er nog een keer met de spons overheen moet. Het vuil is best hardnekkig :wink:
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • Re: MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

      Ook geen wasstraten voor mij.... Vaak zit er wax in verwerkt en dat wordt niet aanbevolen als je eenmaal ProTech op je Eos hebt zitten. Tevens vertrouw ik de borstels niet ook al heb je vaak inderdaad die lappen nu. Voor de velgen reiniging weer vaak gewone harde borstel die simpelweg een paar keer (zinloos) laten rond draaien.

      Gewoon hand wasje, kan ook vlot binnen een half uurtje. Wat uitgebreider in een uurtje. Resultaat is gewoon vele malen beter met een echt mooie diepe kleur die niet aangetast wordt door al die wax in de wasstraat. En volgens mij wordt er aanbevolen om iedere dag een half uurtje te bewegen?!...

      Friso, mooie foto's en Eos. Hoop dat we nog wat redelijke dagen krijgen zodat we allemaal het dak nog eens kunnen opvouwen!

      Remco.

      PS -- M'n parkeerdeuk is er ook weer uit. Bleek zelfs dat er nog meer kleine deukjes in zaten die ik zelf niet had gezien... Maar ja, waar moet ik 'm nu parkeren om dit soort ellende te voorkomen.
    • Re: MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

      "Ferrarist" schrieb:

      Sterker nog. Ik ben gaan klagen toen hij ook bleek te lekken in de wasstraat. Nu is hij lekvrij gemaakt (heb alleen nog een kras die gemaakt moet worden :-))



      ik heb bij de verkoop gevraagd of hij door de wasstraat mocht.
      toen werd mij verteld van wel.
      toen hij eenmaal begon te lekken begonne ze over de wasstraat.

      Heb gelijk fel gereageerd en toen gooide ze het over een andere boeg.

      Het is toch van de zotte dat rubbers in 2008 niet tegen een beetje water en schuim kunnen.
      Snap dat je met een softtop niet door een wastraat kan maar met een hardtop.

      Doe het ook gewoon hoor en ga gewoon klagen alstie weer lekt.
      VW Eos 2.0 TFSI. MF stuurwiel, DVD Navigatie, 17 inc Le Mans velgen, Zwart van buiten rood van binnen. Alu decor
    • Re: MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

      Eos is vorige week op z'n eerste onderhoudsbeurt geweest...
      We hebben geklaagd over de rubbers (bij hevige regenbuien druppelde het binnen linksboven waar de raamstijl aansluit op de hardtop).

      Bij het ophalen was de auto mooi gewassen (dank u Van Mossel! :D ), maar dat was volgens mij wel wasstraat werk (aan de velgen te zien)...
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • Re: MY07 VW Eos 2.0T FSI DSG

      Nou, morgen gaat de Eos weer de garage in...
      De climate control werkt niet bij het starten van de auto en is ook met geen mogelijkheid aan te krijgen. Pas na enkele minuten/kilometers springt de climate control aan.

      Keep you posted! :wink:
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop