Angepinnt Huishoudelijk reglement

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Huishoudelijk reglement

      Hallo,


      Bedankt voor je interesse in het EOS Forum Nederland, en welkom!

      Ikzelf ben sinds kort de trotse bezitter van een Volkswagen Eos, na een lange tijd van wachten. En wat ik al vermoedde is direct bewaardheid: dit is niet zomaar een auto, dit is iets bijzonders! Misschien rij jij inmiddels ook al in een Eos, ben je nog op de jouwe aan het wachten, overweeg je de aankoop, of ben je gewoon in de Eos geïnteresseerd? Hoe dan ook, ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt!

      Aanmelden kost niets en geeft je direct toegang tot alle onderwerpen, en de mogelijkheid om zelf te schrijven, vragen en te reageren.

      Let op: een deel van het forum is alleen toegankelijk, of zelfs zichtbaar, als je ingelogt bent!

      Ongeacht of je aangemeld bent, of hier alleen maar even rond komt neuzen als "gast": ik vraag natuurlijk wel dat iedereen op dit forum zich op een nette en volwassen manier gedraagt. Een dolletje op het juiste moment en de juiste plaats is altijd toegestaan, maar het beledigen en/of uitschelden van mensen en/of organisaties wordt bestraft met onmiddellijke en definitieve verwijdering van het forum.

      Houd het serieus, en let er op dat je je houdt aan de onderverdeling van onderwerpen. Off-topic zaken kunnen in De Garagebox worden geplaatst, maar ook hier gelden uiteraard de eerder genoemde fatsoennormen!

      Forum maintenance (het verwijderen van dubbele postings, verplaatsen van postings naar een geschikter onderwerp, e.d.) wordt op regelmatige basis uitgevoerd.

      Bij eventueel verkeerd gebruik en/of misbruik van het reglement krijgt diegene een waarschuwing via persoonlijke mail. Bij meervoudig verkeerd gebruik/misbruik houd EOS Forum Nederland het recht om de gebruiker tijdelijk of permanent te verwijderen van het forum.


      Met vriendelijke groet, en enorm veel Eos-plezier,
      Marco
    • Hoi John,

      Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld.
      Op de :vw: site: volkswagen.nl/home/over_volksw…bs/0,18477,_D0Lnl,00.html
      staan alleen maar "clubs".
      Ik weet niet of daar alleen "clubs" aangemeld kunnen worden. Misschien ook wel een "forum".
      Maar is dat nooit gedaan.

      Ik heb ons forum ooit gevonden via Google.
      Als iemand echt interesse heeft in de Eos zal men waarschijnlijk ook via die zoekmachine beginnen met zoeken.
      Minder zullen hun zoektocht beginnen via de VW-site vermoed ik.

      Bedankt voor je oplettendheid :smt023


      Grz Nico