Velgen reinigen.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Velgen reinigen.

      Hoi Allemaal,

      Wij hebben allemaal lcht metalen velgen.... en die zijn vaak moeilijk te reinigen. Daarvoor heb ik een radiator borstel gekocht, zo'n ding waarmee je de radiatoren van de centrale verwarming schoonmaak.

      Deze heb ik voor dit doel dubbel gebogen om beschadigingen van de velgen te voorkomen. Nadat ik met de hogedruk spuit alles heb afgespoten spuit ik met een goede velgen reiniger de velgen in. Dan ga ik de auto verder wassen.

      Als laatste deze borstel erdoor :



      Dan bij het afspuiten nog even de hogedruk spuit erop en ze zijn weer als nieuw !!!



      Succes met de EOS,

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht
    • Hoi Marco & Ali,

      Tja Marco, ik gebruik deze borstel al heel lang voor mijn auto's, het gaat echt geweldig. Vergeet niet dat ding dubbel te vouwen, je voorkomt dan dat die gemene ijzeren punt krassen kan maken. Leuk dat je dat een goed idee vind.

      Voor Ali, voor jouw velgen ziet het er anders uit, gaaf, maar weinig hoeken en gaten, zwart worden ze zeker niet zoals die van ons !!!! Ik moet wel lachen hoor, laatst hoorde ik het nog op de radio, het verschil tussen Hollanders en Belgen :

      " Die Hollanders denken nog steeds dat zwart een kleur is, wij Belgen weten dat dit een vorm van boekhouden is .... "

      Groeten van een Hollander in Belgie,

      Fred.
      EOS-TDI|Silver|Nappa Red|DVD Nav|MF stuur|Opberglades|Pack Ambiente Alu|IPod|Wintermodule|Windscherm|Licht en Zicht