H7 lampen vervangen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • H7 lampen vervangen

      Hallo,

      Kan iemand mij meer vertellen wat er allemaal moet gebeuren om de halogeenlampen van de koplampen te vervangen? In het boekje wordt verwezen naar de dealer. Is het niet overdreven om alleen voor nieuwe lampjes naar een dealer te moeten?

      Moeten er andere onderdelen worden uitgebouwd? Hoe is de bevestiging in de unit?

      Ben benieuwd....

      Alvast bedankt, Eos-Deefke
    • Dus geen redders in nood?

      Moet ik hiervoor dan toch naar de dealer?

      Het lijkt erop dat men er zo niet bij kan, wanneer de klep eraf is, zie ik wel de achterkant van de lamp, maar deze kun je zo niet loskrijgen.

      Waarschijnlijk zal het zo moeilijk niet zijn, het lijkt me althans stug dat er van alles los moet om simpelweg de lampen te kunnen vervangen.

      Jammer dat niemand een oplossing heeft. En dat terwijl er mensen zijn, zoals te zien in dit forum, die de halve auto uit elkaar halen om andere bekerhouders e.d. te kunnen plaatsen.

      Maar goed, wie het weet, mag het zeggen.

      Groeten, Eos-Deefke
    • "Deefke" schrieb:

      Dus geen redders in nood?

      Moet ik hiervoor dan toch naar de dealer?

      Het lijkt erop dat men er zo niet bij kan, wanneer de klep eraf is, zie ik wel de achterkant van de lamp, maar deze kun je zo niet loskrijgen.

      Waarschijnlijk zal het zo moeilijk niet zijn, het lijkt me althans stug dat er van alles los moet om simpelweg de lampen te kunnen vervangen.

      Jammer dat niemand een oplossing heeft. En dat terwijl er mensen zijn, zoals te zien in dit forum, die de halve auto uit elkaar halen om andere bekerhouders e.d. te kunnen plaatsen.

      Maar goed, wie het weet, mag het zeggen.

      Groeten, Eos-Deefke


      Tja er zal nog niemand een lampje moeten hebben vervangen zekers
      zou ook wel snel zijn niet? met een auto die nog maar een goei 18 maand op de markt is

      Alhoewel mijne Passat die had om de 4 maand wel een kapot lampje, vanvoor, vanachter , links rechts enz
      en mijne Mazda 6 en Mx5 nooit een kapot lampje gehad en heb al deze wagens nieuw gekocht (leasing), 3 j en 150.000 km gereden