Sneeuwkettingen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Sneeuwkettingen

      Hey,

      Even snel een vraagje waar ik op de VW-website geen wijs uit kan maken.
      Zijn de 17" Le Mans velgen geschikt voor sneeuwkettingen? Zo nee, heeft iemand hier ervaring met de zogenaamde 'Sneeuwsokken'?

      Bedankt!

      Friso
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop
    • Mijn dealer deelde mede dat op de Le mansvelgen geen sneeuwkettingen kunnen omdat deze velgen te breed zijn. Wel zouden sokken passen maar die zijn niet in elk land toegestaan en zouden volgens de dealer ook geen echte vervanger van de sneeuwkettingen zijn. wij zijn vorige week in Duitsland geweest en en heb daarom zelf nieuwe velgen met winterbanden gekocht met een breedtemaat van 205. Groetjes, André
      Andre
    • Bedankt André voor je reactie!
      Jammer dat sneeuwkettingen niet mogelijk zijn op de Le Mans. M'n moeder wil eigenlijk geen 2e set banden aanschaffen.
      Misschien dat ik haar kan overhalen en anders gaat de Alfa Romeo mee op wintersport :wink:

      Friso
      07MY VW Eos 2.0T FSI DSG
      Deep Black Pearl | Brown Leather | 17" Le Mans | Ambiente Package | ACC | Navi DVD | PDC | Windstop