Lekkage

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Re: Lekkage

      Dinsdag en woensdag mijn auto naar de dealer...

      Toen ik hem mocht ophalen werd er gezegd dat hij schade heeft gehad en dat hij geimporteerd was, het was daarom moelijk de schade bij de importeur te verhalen.

      Daarna mocht ik de auto meenemen maar werd gezegd "hij heeft wel veel water binnen gekregen". (er schijnt achterin zich veel water verzameld te hebben dat bij het "oplossen" van de schoen douche naar binnen is gelopen...).

      Ik mocht de auto vanwege het kitten van gescheurde rubbers (zeggen dat dat van de schade kwam...) niet door de wasstraat halen (anders wist ik meteen of het opgelost was...)

      Vrijdagmiddag de eerste regenbui, eerst buiten :D , maar toen ook weer binnen...:(
      (boven bij de a-stijl).

      Meteen langs de garage, maar weer het verhaal EOS-Schade-import te horen gekregen...
      (volgens de servicemedewerker van VW = EOS en schade = levenslange ellende???)

      Toen zelf maar even gekeken of ik iets geks kon ontdekken...

      Het liep tussen de afdekkappen van de a-stijl door dus die als eerste verwijderd... 057.jpg

      Daar zag ik de afvoerslang van het dak lopen die onder spanning stond060.jpg

      deze iets "ruimer" getrokken en vastgelijmd 059.jpg

      Na een regenachige dag en de wasstraat heb ik nog geen lekkage kunnen ontdekken. :smt005

      Aangezien ik rechts (na 2 dagen regen en de auto niet gebruikt) ooit een aantal druppels lekkage heb gehad, deze niet meteen vastgelijmd om het verschil later vast te kunnen stellen)


      tot zover mijn verslag...

      Volgende stap is het onderzoeken van de schoen douche... :idea:
      (of wellicht heeft iemand hier al tips voor hoe het bij hem is opgelost...)
      EOS 2.0 FSI - Leer - Navi