EOS site via advertentie bekend maken

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Re: EOS site via advertentie bekend maken

      Hoi Ruurd,


      Een advertentie plaatsen schiet misschien het doel van een forum als dit een klein beetje voorbij. Natuurlijk zie ik ook graag het aantal (actieve) leden en geplaatste berichten stijgen, want hoe meer zielen hoe meer vreugde en nuttige berichten. Maar helaas is de doelgroep vrij beperkt: voor 99% EOS bezitters of toekomstige EOS bezitters die ook nog eens behoefte hebben aan een forum. Eerlijk gezegd heb ik liever een klein en serieus publiek, dan een druk forum dat ten dele verziekt wordt door grappenmakers en lui die zich niet netjes weten te gedragen. Ik ken genoeg fora die ten onder zijn gegaan aan hun eigen leden...

      Ik heb vorig jaar na het opzetten dit forum bij verscheidene zoekmachines aangemeld, én andere gerelateerde fora ingelicht over het bestaan ervan. Verder moeten we het denk ik toch hebben van mond-op-mond reclame en het gericht zoeken via bijvoorbeeld Google. Kom je een andere EOS tegen, maak dan eens contact en informeer over het bestaan van dit forum. En voor al diegenen die ook wel eens actief zijn op andere fora: schroom niet om daar ook eens naar DIT forum te verwijzen, wie weet helpt het!

      Niet dat jouw idee slecht is, integendeel, maar het plaatsen van advertenties is niet iets wat ik zelf snel zal overwegen. Maar toch bedankt :wink:


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025