Piepend geluid aan schuifdak?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Nico schrieb:

      Dat kan natuurlijk.
      Dan ben ik benieuwd naar de reden WAAROM :this: Krytox volgens jou niet goed zou zijn voor rubbers.

      Het is best mogelijk dat er betere producten zijn. Maar hou er rekening mee dat bepaalde grondstoffen worden afgeraden.
      Mocht je een onjuist middel gebruiken ga je dat pas na langere tijd merken. En dan gaat het kosten.....
      Wees dus erg zeker van je zaak.

      Maar als je een advies hebt dan horen wij die natuurlijk graag. Met alleen een merknaam kunnen we niet zoveel.

      Grz Nico


      Ik vind dat de krytox nie lang genoeg goed blijft op de rubbers.
      Is natuurlijk elk zn eigen ding.
      Ik ben meer tevreden van chemical guys new trim gel: deze gel blijft langer en houd de rubber nog soepeleren.
      Kan zeker geen kwaad voor rubbers.
      Ben meer dan 100% zeker van mn zaak :D ik doe cardetailing als bij-job, dus weet welk product ik voor wat mag gebruiken.
      Bagged Eos Facelift | Accuair E-level | Autostrada Modena | Audi TTs brakes
    • Ik heb het probleem toen kunne verhelpen met die reiningingsdoekjes die ik bij de wagen gekregen had. En een maandje geleden is hij op groot onderhoud geweest en toen heb ik nog eens een volledig onderhoud van die rubbers laten doen. Dus nu zal dat wel weer voor een tijdje goed zijn
      :vw: Eos 07/2011, 2.0 TDI , Deep Black Pearl , Brown interior

      :eosschwarz: