vraag over automatisch openen dak

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vraag over automatisch openen dak

      ...enkel wil ik mijn dak kunnen openen en sluiten als de wagen nog klein beetje bolt, iemand hier oplossing voor?? is niet in te stellen met de vagcom :(
      Bagged Eos Facelift | Accuair E-level | Autostrada Modena | Audi TTs brakes

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Hey Matthias,

      Voor wat betreft je vraag over het openen / sluiten van het dak tijdens het rijden, dit is mogelijk mits plaatsing van de smarttop module. Met deze module kan je het dak op afstand openen en sluiten, je hoeft ook de knoppen niet meer ingedrukt te houden. Het bedienen van het dak wordt tijdens het rijden wel afgeraden. Zoek maar eens op 'smarttop' dan vind je heel wat informatie op het forum terug.

      Grtjs, Vincent


      Sent from my iPad using Tapatalk HD
      :eosbraun: :vw: EOS 2.0 TDI BMT -140PK - 05/2012 - black oak brown - zwart leder - RNS315

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Had de smarttop al gevonden, maar er moet wat "geprutst" worden ervoor voor zover ik vind.
      Ik weet bij een audi a5 cabrio dat het lukt met de vagcom, hopelijk komt het eens met een update ofzo? :P
      Al dan niet zal het toch eens die smarttop worden, heb zo eens gestaan voor rood licht en wou rap dak toedoen en ineens groen.
      Wou ik doorrijden maar dak bleef gwn staan, als je dan gwn 15km/h kan bollen hou je de rest toch zo niet op dan stil te staan voor het rood.
      Het is eigl gwn daarvoor dat ik het zou willen
      Bagged Eos Facelift | Accuair E-level | Autostrada Modena | Audi TTs brakes

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()

    • Wat betreft de smarttop heb in ook de indruk dat al die toegevoegde funktionaliteit wel ergens in de wagen aanwezig is maar waarschijnlijk goed verborgen onder niet-gedocumenteerde vag-com codes. Als je een origineel rosstech kabeltje hebt kan je het altijd eens bij hen navragen.
      Inzelf heb een kopietje, dus geen support... :(
      :eosbraun: :vw: EOS 2.0 TDI BMT -140PK - 05/2012 - black oak brown - zwart leder - RNS315

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()