Dynaudio RNS510

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dynaudio RNS510

      Hallo,
      Ik ben recent trotse eigenaar geworden van een VW EOS uit 2008. Ik wou een EOS uitgerust met het dynaudio systeem. Nu valt de klank me eigenlijk wat tegen, en ik twijfel zelfs of het systeem nog goed werkt. De middenklank staat enorm hard, ook al zet ik die bij de instellingen op het laagste niveau, en de basklanken vallen me serieus tegen.
      Is er soms een mogelijkheid om het systeem te testen, eventueel bij een vw dealer ? De loudness instelling kan ik nergens terugvinden. Deze zou op 'on' moeten staan, maar ik kan die nergens vinden.
      Is er een mogelijkheid om eventueel ergens een subwoofer te installeren ? Welke dragen hierbij jullie voorkeur ? Misschien is dit bij een correct werkend dynaudio systeem niet nodig ? Ik weet het niet, want het is de eerste maal dat ik een dynaudio systeem gekocht heb...
      Bestaat er ook een mogelijkheid om een ipod of USB-stick aan te sluiten ? Dit was jammer genoeg niet 'af fabriek' voorzien in deze wagen. Kan dit nog achteraf ?
      Ik weet het, veel vragen, maar ik keek echt uit naar dit systeem, en ben dus eigenlijk een beetje ontgoocheld. ;(
      Op het net zag ik ook radio's die een RNS510 look hebben, en die alles voorhanden hebben: GPS navigatie, DVD, CD, ipod connectie, USB connectie, achteruitrijcamera, verkeersinformatie, bluetooth telefoonverbinding ... Ik vond er bv eentje op Navaudio.nl
      Iemand daar ervaring mee ?
      Alvast dank voor jullie reactie op mijn vele vragen !!
    • Hey Staafken!



      ik heb het Dynaudio-systeem, maar ben er best wel tevreden over. Ik denk niet dat het nodig is om nog extra een sub-woofer op aan te sluiten.

      heb je de klank kunnen vergelijken met standaard-geluid?
      2.0TDI DSG - Bj jun/2010 - Individual-uitvoering - leder Nappa zwart/beige - Navi/DVD RNS510 Dynaudio - 18"Samarkand :eosschwarz: