cabrio dak doet niets , auto 1 week in bezit....

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Mars,

      Ik heb hetzelfde probleem, mijn dak doet het ook niet meer en krijg ook system eror in het MFD.
      Eerst schuift het sunroof volledig naar achteren en dan klapt de kofferbak open (alsof je deze zou openen om er iets in te leggen) maar kantelt dus niet. Daarna stopt alles en zicht het Mfd: system error. Vorig jaar een half jaar lang geen problemen gehad met het dak. Nu wel en erg balen met het eerste cabrioweekend voor de deur.
      Mijn raamportieren werken allemaal naar behoren.
      Volgende week maar naar garage en kijken wat het probleem is.
      Echt balen........
      Groeten van Ben
      :cscsi: VW EOS 2.0 FSI /silver/ licht en zicht/nav/18 inch spaak/red leather
    • @ Ben ,

      Tja , onze EOS heeft de afgelopen week ook weer bij de dealer gestaan.... :(

      Het dak ging maar voor de helft naar beneden en bleef halverwege "steken".

      Is door de dealer weer opgelost , maar ik krijg de balen van de auto.

      Mijn vrouw heeft er geen vertrouwen meer in terwijl het mooie weer er aan zit te komen.

      Succes en sterkte met jouw auto.
    • @ mars
      Onze auto is gerepareerd, bleek kapot kofferslot en daardoor ging dak niet open. Wel 570 euro kosten maar dak en kofferdeksel werken weer naar behoren. Nu moeten we nog een nieuwe accu en dan kan de zomer beginnen want het is wel een heerlijke auto, als ie start tenminste.....
      :cscsi: VW EOS 2.0 FSI /silver/ licht en zicht/nav/18 inch spaak/red leather
    • bengitz schrieb:

      Nu moeten we nog een nieuwe accu en dan kan de zomer beginnen want het is wel een heerlijke auto, als ie start tenminste.....



      Blijkbaar de tijd van het jaar, want ik was vorige week ook de klos met een "overleden" accu. Volgens de garage een exemplaar met een relatief zware capaciteit (kan ik wel begrijpen overigens), waardoor de kosten uitkwamen op EUR 185,- incl. montage.


      Wat was jij kwijt als ik vragen mag ?

      Sterkte met het terugkrijgen van je vertrouwen in de auto !


      Als het zonnetje weer schijnt en je rijdt er lekker mee rond gaat dat vast goedkomen. :thumbup:

      groeten,
      Edwin
      EOS 2.0 FSI (2007), kleur: IJsmeerblauw, bekleding: Vienna zwart leer