Rns 310

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hallo YFM,

      Ik gebruik zelf V4 in mijn RNS310. Daar zitten deze mogelijkheden inderdaad niet op.

      De nieuwste versie, Volkswagen FX sd kaart compleet Europa 2013 voor de RNS310 (V5) wordt op diverse plaatsen aangeboden voor ongeveer 190 euro :pillepalle:
      Echt belachelijke prijzen voor zo'n basic systeem.

      Er zijn geen nieuwe opties zoals rijbaanassistent en snelheidslimieten bijgekomen voor zover ik in de diverse beschrijvingen kan zien.
      Wel nieuw kaartmateriaal en heeeeeel veel nieuwe POI's (lekker belangrijk)
      Ben bang dat die er ook niet gaan komen voor de RNS310

      Grz Nico
    • Nico schrieb:

      Hallo YFM,

      Ik gebruik zelf V4 in mijn RNS310. Daar zitten deze mogelijkheden inderdaad niet op.

      De nieuwste versie, Volkswagen FX sd kaart compleet Europa 2013 voor de RNS310 (V5) wordt op diverse plaatsen aangeboden voor ongeveer 190 euro :pillepalle:
      Echt belachelijke prijzen voor zo'n basic systeem.

      Er zijn geen nieuwe opties zoals rijbaanassistent en snelheidslimieten bijgekomen voor zover ik in de diverse beschrijvingen kan zien.
      Wel nieuw kaartmateriaal en heeeeeel veel nieuwe POI's (lekker belangrijk)
      Ben bang dat die er ook niet gaan komen voor de RNS310

      Grz Nico
      Dank voor je reactie.

      Het internet doorzocht en er zijn verschillende versies van de RNS 310 op de markt. Vanaf HW 16 (midden/eind 2010) en de juiste SW versie krijg je snelheidslimieten (vanaf V2 van de kaarten). HW is niet te updaten maar de SW wel. Heb je lager dan HW 16 dan kan je de SW wel updaten maar zal je nooit snelheidslimieten krijgen.

      Dan maar upgraden naar een RNS 510 :(
      :vw: EOS - 1.4 TSI 160pk Highline - 18" VW Vicenza - 2014 Climatronic
    • Hallo YFM,
      Al eens aan een Parrot Astroid Tablet gedacht?

      Is veel goedkoper dan de RNS 510 (€ 300) en makkelijk zelf in te bouwen. Navigatie werkt prima (ik gebruik TomTom) en is makkelijker afleesbaar (dashboard of voorruit) dan via de RNS systemen (middenconsole). Twee telefoons zijn gelijktijdig te koppelen en te gebruiken. En het is een uitbreiding op je muziekinstallatie.
      Het touchscreen is afneembaar (anti-diefstal). Bovendien is het systeem pas op de markt gekomen en wordt regelmatig van updates voorzien.
      Ik gebruik het naast mijn RCD 310 en ben een zeer tevreden gebruiker!

      Groet, Marnix
    • Marnix schrieb:

      Hallo YFM,
      Al eens aan een Parrot Astroid Tablet gedacht?

      Is veel goedkoper dan de RNS 510 (€ 300) en makkelijk zelf in te bouwen. Navigatie werkt prima (ik gebruik TomTom) en is makkelijker afleesbaar (dashboard of voorruit) dan via de RNS systemen (middenconsole). Twee telefoons zijn gelijktijdig te koppelen en te gebruiken. En het is een uitbreiding op je muziekinstallatie.
      Het touchscreen is afneembaar (anti-diefstal). Bovendien is het systeem pas op de markt gekomen en wordt regelmatig van updates voorzien.
      Ik gebruik het naast mijn RCD 310 en ben een zeer tevreden gebruiker!

      Groet, Marnix
      Ik wil geen los toestel in de auto. Een andere optie - als de RNS 510 zo diefstal gevoelig is - is een RNS 315 zonder BT (heb een premium module onder mijn stoel zitten) aan te te schaffen.
      Als iemand nog van zijn/haar RNS 315 zonder BT afwil :thumbsup:
      :vw: EOS - 1.4 TSI 160pk Highline - 18" VW Vicenza - 2014 Climatronic
    • RNS 510 is inderdaad diefstal gevoelig, maar zou m aan de andere kant ook niet meer kunnen missen!

      Onze Eos "slaapt" in de garage, en als we ergens naartoe gaan waar we lange tijd weg blijven zal ik steeds trachten in een parkeergarage te staan.

      Dan ben ik toch ietwat geruster.... :fie:
      2.0TDI DSG - Bj jun/2010 - Individual-uitvoering - leder Nappa zwart/beige - Navi/DVD RNS510 Dynaudio - 18"Samarkand :eosschwarz:
    • Tja, niet iedereen heeft de luxe van een garage. Gelukkig woon ik in een klein, rustig en relatief veilig dorpje. Maar voor velen is het bezit van de rns510 een groot risico in hun woonomgeving. Daar zijn voldoende voorbeelden van. Belachelijk natuurlijk maar het feit is dat een rns510 een soort tijdbom is. Je komt zeker een keer aan de beurt, de vraag is alleen wanneer en hoe vaak. Want als ze het eenmaal weten komen ze terug. En de schade! Grz Nico P.s ben je al klaar met je examens? En? ;-)) Sent from my iPhone using Tapatalk