Wat heb jij vandaag aan je Eos gedaan?
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Op Marktplaats vier mooie 17" porto wielen gevonden voor weinig.....Ik ben van na de oorlog, dat wil ik graag zo houden! Volkswagen Eos 20FSi 2008
-
ziet er heel mooi uitEOS 2008 , metalic grijs , rood leder , 20TDI 140 PK
-
-
Helemaal goed.EOS, oktober 2008, metallic grijs, 2l FSI 150 pk, zwart leder, Navi Pioneer navman f900bt
-
Ja, inderdaad mooie velgen
Grz Nico -
Zijn ze van een golf High line. Want op mijn Golf heb ik volgens mij dezelfde
Kan dat?
Op mijn Eos andere velgen gemonteerd -
JohnB wrote:
Zijn ze van een golf High line. Want op mijn Golf heb ik volgens mij dezelfde
Kan dat?
Op mijn Eos andere velgen gemonteerd
John,
Het zijn 17" Porto velgen van een Golf 6....Ik ben van na de oorlog, dat wil ik graag zo houden! Volkswagen Eos 20FSi 2008 -
Vandaag de MFD2 vervangen voor een RNS 510 versie H, een hele mooie upgrade moet ik zeggen. Nu nog opzoek naar een gateway de de airco en de parkeer sensoren ondersteund.EOS 2.0 TFSI, Reflex silber metalic, 19"Omanyt Eibach B12 fahrwerk
-
-
Nieuw spiegelglaasje rechts gemonteerd. De oude die los was gekomen was toch niet zo mooi meer. Bij VW geïnformeerd, ruim 100 euri! Online zijn ze veel goedkoper te krijgen, maar voor de Eos hebben ze dan steeds niet, zeggen ze. Maar is volgens mij hetzelfde als van de Golf. Dus gok genomen en Golf spiegelglaasje besteld. En dat past :-). 15 euri ipv 100... daar kun je bijna geen dubbelzijdig tape voor kopen ;-)
-
Vandaag mijn EOS weer opgehaald bij de schade hersteller. Nu weer helemaal strak. Na twee dagen in een Kia, weet je weer heel goed waarom je voor een EOS hebt gekozen. Wat een geweldige auto hebben we.EOS, oktober 2008, metallic grijs, 2l FSI 150 pk, zwart leder, Navi Pioneer navman f900bt
-
EOS naar de dealer gebracht vanwege een ratelend geluid tijdens een koude start. Onder coulance gerepareerd. Bleek uiteindelijk alleen maar te gaan om de nokkenas versteller. Prima service bij Van den Udenhout in Son!
Die dag een Up meegekregen als vervangend vervoer. Het gaat natuurlijk ook om een Volkswagen maar het verschil met de EOS is enorm. Blij dat ik mijn eigen auto weer onder mijn kont heb. Nu zonder rateltje :thumbsup: -
Marnix wrote:
EOS naar de dealer gebracht vanwege een ratelend geluid tijdens een koude start. Onder coulance gerepareerd. Bleek uiteindelijk alleen maar te gaan om de nokkenas versteller. Prima service bij Van den Udenhout in Son!
Die dag een Up meegekregen als vervangend vervoer. Het gaat natuurlijk ook om een Volkswagen maar het verschil met de EOS is enorm. Blij dat ik mijn eigen auto weer onder mijn kont heb. Nu zonder rateltje :thumbsup:
Je hoort helaas ook wel eens anders........veel rijplezier dan maar weerIk ben van na de oorlog, dat wil ik graag zo houden! Volkswagen Eos 20FSi 2008 -
Heb me vandaag eens flink in het zweet gewerkt! De wagen was aan een goede poetsbeurt toe.
Had nieuw polijstmiddel besteld, met een lagere cutfactor. Nou, die doet goed zijn werk: het is nu echt weer een spiegel!
Daarna lekker in de Carnubawax, dus winterklaar
Tevens de ramen (behalve de voorruit) in de coating gezet. Met de regen die eraan komt is dat toch wel handig.
-
Na vervanging van de motor van de linker voorportierruit vorige week, bleef de ruit een halve centimeter boven de rand van de deur uitsteken (zowel links als rechts). Maandag laten herstellen / onderzoeken, conclusie is dat dit vaker voorkomt na vervanging van de motor en niet verholpen kan worden.... Indien ik voor de tweede maal aan de knop trek om de voorramen te laten zakken, dan zakken ze wel volledig in de deur. Daar valt nog mee te leven.
Bij thuiskomst constateer ik een spleet van een centimeter tussen deurpaneel en de deur (zowel links als rechts), ik kan zo zien wat er allemaal in de deur zit! Gelijk een afspraak gepland en morgen mag de EOS weer terug om dit te herstellen.
Hopelijk is 'ie dan weer picobello in orde.The post was edited 2 times, last by Leon ().
-
Hoi Mac!
Mooi werk geleverd!2.0TDI DSG - Bj jun/2010 - Individual-uitvoering - leder Nappa zwart/beige - Navi/DVD RNS510 Dynaudio - 18"Samarkand -
Hey Leon!
Heb je eventueel een foto?
Gr,
Joël2.0TDI DSG - Bj jun/2010 - Individual-uitvoering - leder Nappa zwart/beige - Navi/DVD RNS510 Dynaudio - 18"Samarkand -
Leon wrote:
Na vervanging van de motor van de linker voorportierruit vorige week, bleef de ruit een halve centimeter boven de rand van de deur uitsteken (zowel links als rechts). Maandag laten herstellen / onderzoeken, conclusie is dat dit vaker voorkomt na vervanging van de motor en niet verholpen kan worden.... Indien ik voor de tweede maal aan de knop trek om de voorramen te laten zakken, dan zakken ze wel volledig in de deur. Daar valt nog mee te leven.
Bij thuiskomst constateer ik een spleet van een centimeter tussen deurpaneel en de deur (zowel links als rechts), ik kan zo zien wat er allemaal in de deur zit! Gelijk een afspraak gepland en morgen mag de EOS weer terug om dit te herstellen.
Hopelijk is 'ie dan weer picobello in orde.
Hallo Leon,
Het eerste deel, dat de ruit een halve centimeter uitsteekt, is normaal. Dat hij met de knop daarna pas in het geheel in de deur zakt klopt ook.
Dat hoort ook zo want omdat ze nog een klein stukje uitsteken voorkom je dat de ruiten gaan klapperen in het portier.
Het tweede deel, over het paneel, klopt niet. Kennelijk is gebruik gemaakt van de oude bevestigingen of is de montage slordig geweest.
Goed dat je hiervoor terug gaat naar de garage.
Succes en Grz Nico -
Hallo Leon,
Ik heb het even opgezocht. Er is al eerder aandacht geschonken aan dit "probleem" (met foto's:
eos-forum.nl/index.php?thread/&postID=21145#post21145
Grz Nico
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0