Update: dat grote grijze relais met 100 (hoofrelais?) erop is kaduuk en ze heeft twee vette kabelbreuken gevonden. Morgen is mijn taak een nieuwe relais halen, krimpkousjes en een verfbrander... dan even knutselen nog... hmmm zou het dan opgelost zijn??? Fingers crossed!
CB_MyEos 

altijd goed .
.