Wat heb jij vandaag aan je Eos gedaan?
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Het dak wil niet meer open en op het display staat dat ik naar de garage moet. Volgens de storingsuitdraai is een sensor voor het openen van de linkerdakspantklep kapot, 3061 8. Ook blijkt nog de contact-startsch defect te zijn wat misschien het flipperen van de ramen veroorzaakt bij het wegrijden.
Even allemaal geen haast mee, maar moet toch een keer gemaakt worden. Even geen dak open dus.The post was edited 1 time, last by Wilma ().
-
Nooit leuk, maar het blijft helaas techniek.
We hopen dat het mee valt!.Mijn eos 2.0 FSI -
inderdaad nooit leuk Wilma, wel mooi dat hij aangeeft waar het probleem zit.
Overigens is het veel te nat om veel met open dak te rijden, je zou bijna zeggen dat de temperatuur wel te doen is. -
Inmiddels voor 2e keer bij onze dealer geweest voor het dakprobleem met de vraag wat nu, ze bekenden dat er bij hen geen expertise voor het dak is, bij info op dit forum (2015) blijkt dat Hoogenboom in R'dam die wel heeft, maar... Nu net na een ritje van 35 km toch even het dak geprobeerd en...Ja hoor, ging gewoon open (en gelukkig ook dicht) Dit was trouwens door een monteur bij de dealer voorspeld("mogelijk verdwijnt deze storing weer na een tijdje") Het is natuurlijk een tijdje droog geweest. Hopen dat het zo blijft.
The post was edited 2 times, last by Wilma ().
-
Wat ik me zo kan voorstellen is als de sensor in de ruit geen juist signaal geeft het dak zo wie zo niet zal openen.
Dat de ruiten eerst zakken is natuurlijk een voorwaarde.
Heb je de betreffende ruit al eens gekalibreerd?.
(Procedure staat op YouTube).
Misschien geeft inderdaad een sensor een verkeerd signaal!.
Anders eens op de pc aansluiten en uitlezen via Vcds.
Een item via YouTube ter informatie.
Succes!.
gerritspeek.nl/vag-com_dtc-03061.htmlMijn eos 2.0 FSIThe post was edited 1 time, last by Paul eric ().
-
Vandaag ook weer met de EOS bezig geweest, compleet gepoetst exterieur/interieur nog niet gedaan sinds de aankoop, werd wel een keer tijd haha.
Heb de achteruitrijcamera ook gemonteerd echter werkte dit nog niet gelijk. Had hem op de achteruitrijlamp gemonteerd, alleen had ik hierdoor schokkend beeld.
Dit heb ik opgelost door een niet geschakelde + met een relais te sturen via de achteruitrijlamp. Sindsdien werkt het perfect!
Ook heb de "EOS" en de "V6" badge van de achterkant gedemonteerd, persoonlijk vind de look hierdoor wat strakker.
IMG_3097.JPG
Achteruitcamera in actie!
IMG_3103.JPG
Montageplek camera.
IMG_3102.JPG
Gepoetst neusje
IMG_3109.JPG
Geen logo's meer.
IMG_3106.JPG
Groeten,
Ewout| EOS 3.2 VR6 Highline 2007 | 250 PK DSG | reflex silver metallic | volleder bordeaux rood
-
Vandaag de EOS uitgelaten met wat brandstof additieven in de tank.
Verder de afgelopen weken al best wat aanpassingen gedaan.
Nieuwe wielen
Maxton lip en skirts
Navigatie geplaatst
Binnen en buiten volledig laten reinigen met drie staps polijsten
Restylen, 13 deukjes gevonden en eruit gehaald.
De EOS nu 3 maanden in bezit, als tweede auto. Vandaag de 55.000km gepasseerd.
Zie link voor filmpje van de poetsbeurt: -
Gisteren de Apk laten uitvoeren en helaas niet met vlag en wimpel geslaagd .
Er bleek een scheurtje in de stofhoes van de aandrijflijn te zitten en de ruitenwissers waren aan vv toe.
In totaal had ik 2300 gereden in het afgelopen jaar (als de zo schijnt).☺️.
Uiteraard eea meteen laten verhelpen en nu maar hopen op weer een mooie Zomer!.Mijn eos 2.0 FSI -
Pfff hier nog een. Als tweede auto wordt deze gebruikt. 2008 TSI 1400 met 165k op de teller. En maximaal 5000 gereden laatste jaar.
LA spiraalveer was gebroken. Advies beiden vervangen 420 excl. BTW bij een niet dealer maar Bosch garage.
Is een mooi object, kost wel wat effort om de drains zo nu en dan schoon te maken!☀️
Maandag worden ze vervangen
Ook maar deze aangeschaft bij de Lidl:
ULTIMATE SPEED® Mobiele autostarthulp met powerbank
De laatste maanden tijdens vorst gemerkt dat de accu naar 2 a 3 weken het net niet meer redt. Zal nog eens een multimeter ertussen zetten. Heb helaas geen amperetang.
Omg RotterdamEOS 1.4 FSI 2008.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests