navigatie

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hallo, ik krijg binnenkort mijn eerste EOS en ben aan het kijken voor een navigatie systeem dat ik er in wil bouwen.
      Ik zie alleen door het bos de bomen niet meer en vroeg mij af wie er zoals ervaringen heeft met de volgende systemen:

      Dynavin
      Zenec

      Ik heb even gekeken wat originele RNS systemen kosten en dat is toch enorm schrikken maar voordat ik naar de goedkopere variant over ga wil ik even weten of dit verstandig is.

      vast bedankt voor jullie reacties, groet Henk

      @moderator weet niet of ik het hier goed geplaatst heb maar ben nieuw hier dus even mijn weg vinden.
      :eosrot:
    • Hallo Henk,

      Zelf heb ik een Zenec ingebouwd...

      Bevalt zeker goed en heeft ook een Parrot Bleutooth carkit ingebouwd...

      Tevens kun je er gemakkelijk een achteruitrijcamera op aansluiten en een harddisk met veel muziek of DVD's kijken...

      Kijk eens hier => Wat heb jij vandaag aan je Eos gedaan?
      Ik ben van na de oorlog, dat wil ik graag zo houden! Volkswagen Eos 20FSi 2008
    • + De zenec heeft een bleutooth carkit, heeft de RNS niet.
      + Zonder configuratie achteruitrij camera aansluiten, bij RNS alleen origineel aan te sluiten
      + USB aansluiting voor Harddisk of USB sick met muziek of films, bij RNS alleen via originele Multimedia optie of interne HDD
      + SD slot voor extra muziek, heeft RNS niet
      + Dual zone voor extra schermen afzonderlijk te bedienen, heeft RNS niet

      Voor mij was de carkit de doorslag, hierdoor hoeft er geen lelijke aparte carkit ingebouwd te worden...

      Echter is het voor een ieder afhankelijk wat de behoefte is.
      Ik ben van na de oorlog, dat wil ik graag zo houden! Volkswagen Eos 20FSi 2008
    • Ik heb zelf de RNS510 en heb daar gewoon 32gb sd kaartjes voor muziek die ik uit kan wisselen.

      Verder kan je door middel van een bleutooth module (onder de stoel) gewoon handsfree bellen inc je complete telefoon bedienen met de rns en zelfs muziek draadloos vanaf je telefoon streamen, handig met bv spotify ed.

      Die van mij speelt tot nu toe ook gewoon alle dvd's af zelfs tijdens het rijden.
      :vw: EOS 2.0 TFSI, Reflex silber metalic, 19"Omanyt Eibach B12 fahrwerk :eossilber:
    • Marnix schrieb:

      Ik ben vooral beniewd waar je het ding kan kopen en wat de prijs is. Ik kan nml nergens een Europese dealer vinden.

      Gr, Marnix
      Marnix, idd heb even gegoogled maar kon geen dealer vinden heb wel een mail naar de fabrikant gestuurd en ook een product omschrijving gevonden.
      Ik heb ook een review op een Fiat site gevonden en die waren redelijk positief.

      iokone.com/products-45-7_quot;…agotan%20(ASTDVW771).html


      anyway net als jij enorm nieuwsgierig naar prijs en waar je hem kunt kopen.

      gr.Henk
      :eosrot:
    • Antwoord iokone

      Marnix, ik heb vanochtend antwoord gekregen van de fabrikant van iokone.
      Nu heb ik alleen prijzen van de accesoires maar heb inmiddels mail terug gestuurd vwb de unit en wat het zou kosten als we er meer af zouden nemen. Heb duidelijk aangegeven dat ik er eerst een wil testen alvorens een voorstel op het forum te plaatsen om zeker te zijn dat het geen bagger spul is.

      Groet Henk


      Dear Henk,

      Thanks for your email.
      Do you buy this VW EOS dvd player for your persional use? how many pcs do you want?
      or you are doing car dvd player business? below is the optional function for you chose:
      4GB SD card with Igo copy map-----------8usd
      Rear-view camera-------------------------------13usd
      Build-in DVB-T mpeg4-------------------------65usd
      TMC module---------------------------------------25usd


      Thanks & Best regards

      <logo(邮件).png>
      Ms.Phoebe Zheng
      ShenZhen A-smart Tec.&Dev. Co.,Ltd.
      A-Smart (HONGKONG) Co.,Ltd

      Heb inmiddels antwoord terug gekregen en weet nu de kosten zijn en er is nog geen dealer in NL dus das wel zo zo.
      Kosten voor de volledige versie dus met alle opties is 421$ dus omgerekend slechts 304.55€ bij de huidige koers, bij 5 stuks 279.96€, bij 10 stuks 263.32€ en bij 20 stuks 253.91€

      de prijs is wel super laag en ben heel benieuwd naar de ervaringen van John.

      Dear Henk,



      Welcome to purchase our goods. hope we can do more business in the furture.

      VW EOS 7inch dvd player.

      1pcs ----------240usd/pc------------UPS Shipping cost 70usd

      5pcs-----------230usd/pc-----------UPS Shipping cost 230usd

      10pcs---------216usd/pc------------UPS Shipping cost 370usd

      20pcs----------206usd/pc------------UPS Shipping cost 680usd



      4GB SD card with Igo copy map-----------8usd

      Rear-view camera-------------------------------13usd

      Build-in DVB-T mpeg4-------------------------65usd
      :eosrot:

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Mago13 ()

    • JohnB schrieb:

      Ik heb vanmorgen een prijs gekregen die goedkoper ligt dan genoemde prijzen.

      Wel wi ik hier zekerheid over want is zie nergens wat de verzendkosten zijn.

      Zag ik ook niet bij de genoemde prijzen op het forum



      Wanneer meer bekend zal ik mij melden.



      groeten John :eosdunkelblau:
      John, verzendkosten zijn 70usd afhankelijk hoeveel er af genomen worden (zie eerder overzicht) ook zijn er meerdere opties mogelijk op het basis model staat ook in het voorgaande overzicht.
      Als laatste melde je eerder terecht rekening te houden met de invoerrechten en die zijn ongeveer 95euro dus das best veel.

      ben benieuwd naar je prijzen hieronder nog even een samenvatting wat ik zelf al uitgezocht had.


      Basis model ...................................240usd........ 173,49 eur
      4GB SD card with Igo copy map ...............8usd........... 5,78 eur
      Rear-view camera .............................13usd........... 9,40 eur
      Build-in DVB-T mpeg4 .........................65usd.......... 46,99 eur
      TMC module ....................................25usd.......... 18,07 eur
      Shipping costs ..................................70usd.......... 50,60 eur

      total ..............................................................304,32 eur
      invoerrechten ong. ...............................................95,00 eur
      totaal duurste model ............................................399,32 eur
      :eosrot:
    • Ik kom tot een bedrag incl. euro sd kaart USD 339,== Excl verdere acc. Duurdere model is incl. TV enz. Is dat nodig? In nederland heb je daar niet veel aan. Alleen buitenland. maar dan nog? DVD is kwestie van handremdraadje met massa verbinden.

      Je moet geen achteruitrijcamera met Leds kopen branden dan misschien voortdurend.

      Invoerrechten belasting was volgens mij omstreeks 40Euro

      Voor technische omschrijving kijk bij Navaudio.nl