kofferbak vw eos 2007

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • kofferbak vw eos 2007

      Hallo, ik heb een vw eos en mijn sleutels liggen in de kofferbak en heb geen reservesleutel. Heb een sleutel besteld waarmee je alleen de deur kunt openen alleen gaat dan het alarm af waardoor het knopje van de achterklep nog niet werkt. Heeft iemand een tip hoe ik in achterbak kom. Kan kofferbak ook van binnenuit opengemaakt worden. Kan een deel van achterbank eruit?
    • Hallo Gerard,

      Vervelend probleem maar daar is wel een oplossing voor. Als je het portier kunt openen kun je ook het skiluik in de achterbank openen (misschien moet je daarvoor ook het slot in de handel openen met je sleutel). Daarna kun je misschien je sleutel in de kofferbak al pakken. Lukt dat niet dan vind je achter het skiluik een noodontgrendelingsring waaraan je kunt trekken en daarmee gaat de kofferklep open.
      Succes ermee en vergeet niet oordopjes in te doen wanneer het alarm afgaat als je in de auto het skiluik openmaakt.
      met vriendelijke groet,

      Henk Groenemans, EOS 2,0 FSI Highline DSG, 2013, reflex zilver, zwart leer, RNS 510, standkachel, trekhaak, :cscsi: