Radio gaat met kou niet meer aan ...

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Radio gaat met kou niet meer aan ...

      Hallo,

      Ik heb nu anderhalf jaar een JVC PIONEER DAB radio in laten bouwen in mijn Eos, aardig geluid en ontvangst is in het algemeen goed.
      Nu merk ik dit najaar sinds we onder 5graden 's nachts/overdag komen dat de radio niet meer aangaat. Het lijkt erop dat als ik de sleutel omdraai niet alle relais worden omgeswitchet.

      Het lijkt te maken te hebben met de koude immers voor oktober had ik nergens last van. Daarnaast zag ik laatst toen 'hij' wel werkte ook het bijrijdersraam netjes dichtging, ik het gevoel dat ik een relais hoorde die ik 'nu' niet meer hoor.
      Vandaag de zekeringen gecontroleerd, niks aan de hand. Treedt soms op bv. vrijdagavond deed hij het ineens spontaan.

      Vooral het onheilspellende karakter baart mij zorgen, kan ik nog eea zelf resetten voordat ik hem naar de dealer breng?

      Kan ik evt. accu doormeten?
      Vorig jaar bij de dealer was er voldoende spanning (accu is van 2008 ) en auto wordt 4-5 in de week gebruikt. Geen startproblemen. :bag:
      Daarnaast werkt 12 sigarettenaansteker OK
      :cscbl: EOS 1.4 FSI 2008.

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von gerben ()

    • Accu heb ik vorige week vervangen.
      Accu had niet voldoende start vermogen nu zijn de wazige issues opgelost.

      Een ding dat ik met het forum wil delen:

      Problemen bij het openen of sluiten van de elektrische ramen.
      Willen je ramen niet geheel meer automatisch dicht of open, probeer dan het volgende.Je start de auto, je drukt op de knopjes om je raam te openen, en houdt ze ingedrukt terwijl de ramen naar beneden gaan, zodra de ramen beneden zijn houdt je de knopjes ingedrukt voor ongeveer 5 seconden.Anders om werkt het net zo. Van uit de onderste stand de ramen geheel naar boven laten gaan met de knoppen bedient, zodra de ramen in de bovenste stand staan de knopjes nog even 5 seconden bedient houden.


      Dit zijn dingen die wel eens voorkomen bij de bediening van de elektrische ramen van de t4ook als de accu langer dan 10 minuten los is geweest zul je de ramen opnieuw moeten inleren, vaak is alleen de hoogste stand voldoende.
      :cscbl: EOS 1.4 FSI 2008.