VW Eos 3.6 Carat Editie!

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VW Eos 3.6 Carat Editie!

      Hallo allemaal!!

      ik ben er eigenlijk vandaag omdat mijn vader zijn prachtige grijze/beige, volledig compleet uitgeruste 2010 Eos 3.6 V6 (geen 3.2!) wil inruilen voor een Land Rover Evoque, maar al heeft de auto nog onder de 20,000KM krijgt hij een heel lage prijs aangeboden van zijn locale dealer in Monaco. Ik wist van deze forum af en dacht dat er hier misschien wat interesse in is.

      Ik wil helemaal niet lijken alsof ik hier ben om wat aan jullie aardige mensen te verkopen, maar om deze zeldzame Eos naar een dealer te laten gaan lijkt mij een schande! deze auto moet naar een liefhebber, als er een voor is natuurlijk!

      Mijn excuses als ik een regel/sociale norm breek door dit bericht to posten, ik wil geen problemen veroorzaken!!
      Beste groeten allemaal!
    • Hoi vwEOS3.6

      hmmm. Sorry, maar dit klinkt behoorlijk naar "hier hangt een luchtje aan"! :huh:

      Laat me even uitleggen wat ik bedoel:

      - je bent hier voor het eerst, maar maakt niet eerst kennis...
      - je doet je voor als of je een een koopje hebt, en dan een die niet eens je eigen is...
      - ik denk dat bijna iedereen ooit een mail in zijn brievenbus heeft gehad met een uitstekende en afzonderlijke aanbieding vanuit een ander land dan Nederland, Belgie of Duitsland om een auto te verkopen of te kopen. Dit met allerlei vreemde redeneringen en vaak onder gebruikmaking van paypal....

      Maar laat ons even ervan uit gaan dat je het eerlijk bedoelt.

      Als je vader dan daadwerkelijk zijn EOS wil aanbieden laat het hem dan doen onder de thread "te koop" met alles wat er bij hoort: omschrijving en vraagprijs, het liefst met het huidige kenteken en wat fotos erbij. Een adres van de lokale dealer waar deze EOS bekend staat zou erg ook helpen, immers is Monaco niet even om de hoek waar je de EOS zou kunnen bekijken.

      Ik ben benieuwd,

      groeten

      Uwe
    • Excuses voor al dat. Ik deet het meer om te kijken of iemand interesse had. Ik ben niet bekent met zo'n forum, dus ken de regels en normen niet echt!

      Ik zal wat foto's enz vragen van hun, of wachten tot de auto naar Nederland komt, als hij hem niet omruilt bij een dealer. Dan maak ik een introductie om de auto gewoon te laten zien, geen koopjes of zo maar om gewoon kennis te maken op de juiste manier!

      Mvg