windgeruis

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Nadat ze mijn rechtervoorzijraam vervangen hebben , hebben ze in de vw garage de achterruit per ongeluk gesneuveld bij t afstellen. deze is keurig vervangen maar er zit nu windgeruis op de rechterzijkant, alsof de raam nog n beetje open staat. Ze hebben dit al 4 x getracht t probleem op te lossen maar tot op heden geen verbetering!!! wie weet hier raad op?

      alvast mijn dank
    • Ik weet dat je dat raam in allerlei posities kunt afstellen: naar binnen, naar buiten (de bovenkant) en ook verder naar voren, achteren. Deze afstellingen zitten achter de bekleding. Een beetje garage moet dat toch kunnen? Kun je niets zien? Ligt het raam mooi in lijn?
      Er is ook zelf iets af te stellen aan hoe hoog het raam gaat. Staat in je instructieboekje, met de sleutel in het slot etc. misschien is dat het enige wat ze proberen...
      Een foto zegt vaak meer als woorden...
      :eosdunkelblau: 2.0 TSI DSG
    • dank je voor de reactie, idd beetje echte dealer moet t toch kunnen dacht ik ook ,alles ligt nu prima ramen lopen perfect door .
      de rechterportierdeur is ook vervangen daarna (ongeluk) deze staat er perfect in , maar nog is t windgeruis er nadat eerst de achterraam vervangen was enkele mnd daarvoor.
      Waar vind ik t in t instructieboekje ?

      dank je wel alvast
    • De procedure is iets als: sleutel in slot van bestuurderskant. Sleutel open draaien en vasthouden. De ramen gaan helemaal naar beneden. Als je de sleutel dan naar de middenstand draait, stoppen de ramen daar, dat is dan de nieuwe eindstop. Dus vasthouden tot de ramen niet verder gaan. Vervolgens sleutel dichtdraaien en vast houden tot de ramen niet meer verder gaan. Dat wordt dan de nieuwe eindpositie.
      Kunt je ook testen door iets tussen het raam te houden (en daarna weer opnieuw te resetten :-)
      :eosdunkelblau: 2.0 TSI DSG