Achteruitrijcamera inbouwbeschrijving

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Achteruitrijcamera inbouwbeschrijving

      Achteruitrijcamera inbouwen.
      Zie bijgevoegde inbouwbeschrijving.
      Deze camera wordt compleet geleverd en heeft geen converter nodig maar kan rechtstreeks op de RNS worden aangesloten.
      Inclusief bedrading voor voeding , zekering en 26 pins stekker voor achterin RNS unit.
      Beschrijving geeft in windows ook positie schroeven ed. Aan , echter indien u werkt met Apple i-Phone of i-pad zijn de positiepijlen in het document niet zichtbaar
      Succes.
      Dateien

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von winston ()

    • Bedankt je beschrijving heeft me ontzettend goed geholpen. Heb een kleine aanvulling, ik heb een goedkope camera (11,52 USD )
      en deze heeft standaard maar 1 voedingsdraad + en -. + aangesloten op de achteruitrijverlichting en - op de manier zoals je aangeeft. Werkt perfect bij een niet draaiende motor, stopt er echter mee zodra ik de motor start. Blijkt dat de spanning/stroom via de achteruitrijlichten alleen niet voldoende is, heeft te maken met led en beveiliging. Ik ben er achter dat ik een stroomdraad moet trekken naar een punt dat alleen onder spanning staat als de auto op contact staat, bijv sigarettenaansteker, vervolgens moet ik een relais er tussen zetten waarvan 1 draad naar de achteruitrijlichten gaat en de andere dus naar de sigarettenaansteker. Nou direct relais besteld via Ali, kost ongeveer 3,75 USD, dus nu even afwachten tot deze bezorgt wordt.

      Verder bleken bij mij de 2 middelste bevestigingen van de bumper aan de onderkant gewoon 2 schroeven te zijn en zit de bumper aan de zijkant uiterste puntje vast met 2 van die plugjes.
    • Ik heb in de kabekboom nabij de regelmodule een constante plus gevonden,draad kleur weet ik zo ff niet maar deze heb ik gebruikt als 12 volt voor de achteruitrijcamera en de geschakelde 12volt van de achteruitrij lamp voor het relais te schakelen.
      Alleen het ik een draadloze verbinding voor het beeld en deze laat soms wel es een steekje vallen.
      Als het wat mooier weer wordt komt deze te vervallen voor een draad van voor naar Acher.
      Zit nu nog ff te dubben if ik toch ook niet meteen een Vw Flip logo camera koop,mijn Eos staat nooit buiten met de winter dus vastvriezen zou niet snel gebeuren.

      Nu nog ff een vraagje de hoofd stam kabel via welke kant loopt die,of is deze het simpelst te bereiken.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:
    • Hallo,

      deze inbouw beschrijving is heel duidelijk bedankt dat dit erop staat.
      Maar aangezien de technieken allemaal blijven veranderen. Heb ik een vraag.
      Ik heb een aftermarket radio van Kenwood gekocht via bol en een camera via AliExpress. Nu heeft mijn radio een aansluiting voor reverse zitten die ik dus moet aansluiten op een signaal voor achteruitrijden (moet wel 12 volt zijn) zit er niet in de buurt van de radio ook zo’n kabel? Bv. Achteruitrijschakelaar op de bak ik heb een dsg en kan het niet echt vinden. Dit is namelijk makkelijker dan een kabel naar achteren toe maken richting het achteruitrijlicht. De camera kan ik gewoon op stroom laten staan nu heeft de schakelaar van de dakblokkering 12 volt en is geschakeld via het contact zou dit iets uit maken als ik hier de camera op aansluit? En voor de toekomst wil ik graag de module in laten bouwen om het dak met de sleutel te kunnen bedienen. Heeft dit dan nog invloed op de aansluiting van de schakelaar kan me namelijk voorstellen dat dit verandert, aangezien er dan misschien altijd stroom op komt te staan want als ik met de sleutel het dak ga bedienen zal de sleutel niet in het contact zitten. Graag jullie mening hierover.
      mocht niemand dit weten dan ga ik gewoon 2 kabels van voor naar achter leggen 1 stroom camera 2 achteruitrijlicht naar radio.


      Gr peter
    • Ik heb zelf de flip camera in het logo gezet en dat is gewoon mooi.
      Nooit camera vies of vuil en met eos in de garage ook nooit vorst problemen.
      De voeding vanuit de accu gemaakt en de bedrading naar achter gelegd dat werkt toch het beste.
      De dak module is plug en play en heeft verder niks nodig dan twee stekkers omzetten zodat hij in serie staat.
      Wel kunnen de drie bouten waar het orgineel logo mee vast zit mogelijk vastgeroest zijn en zonder volgende Anti roest middel moeilijk los te krijgen zijn.
      Maar het kan en dan is het toch strakker afgewerkt.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss: