Klepje tankdeksel

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Klepje tankdeksel

      Hallo Eos vrienden!.
      Vandaag wilde ik tanken en het ontgerendelings systheem dat het klepje opend weigerde.
      Nadat ik er van de buitenkant een tik op had gegeven werkte het wel weer maar nu een oplossing/oorzaak vinden.
      Ik meen dat er ooit al iets over geschreven is in dit forum,ik kan het niet vinden!, :happy: dus bij deze wie kan mij ff helpen deze info te vinden..

      Update....
      Heb via de zoek functie al iets gevonden maar tips blijven welkom.
      Gr paul
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Paul eric ()

    • Hoi Eos rijders.
      Vandaag tijdens een zeer trieste dag(regen regen en nog eens regen)de moed verzameld om zelf maar eens een uit te zoeken waarom mijn tankklep niet opend.
      Het weghalen van de binnenbekleding van de kofferbak is net een puzzel.
      Het een volgt het ander met uiteindelijk zicht op de ontgerendel motor.
      Deze uitgebouwd en en getest!,(extern 12 volt) wat blijkt dat deze werkt tja...
      ff achter mijn oor krabben en de multiemeter er bij tot mijn grote verbazing geen 12 volt bij bediening deur knop of... soms ff iets van spanning.
      Het lijkt er dus sterk op dat de schakelaar in de deur debet is aan deze storing.
      Deze vandaag online al besteld pas als ik hem binnen heb ga ik uitzoeken hoe ik deze dan vervang.
      Intussen wel ff een touwtje om de as van de ontgrendel moror zodat ik toch kan tanken.
      Heb wel een paar foto's gemaakt maar nog ff uitzoeken hoe ik deze upload.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss: