Deurbekleding bij raam laat los

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Doordat het weer warmer wordt begint het "leer" weer te krimpen en de bisonkit geeft idd mee waardoor het uiteindelijk weer loslaat. Kon bij de action de textiellijm niet vinden. Binnenkort nog eens proberen met het lijmpistool.
      Maar voor de zekerheid alvast een strook skai besteld via esvocampingshop.com/nl/skai-zwart/
      8,99 per meter (1,46 breed), met verzendkosten 17,28 euro daar hoef ik het niet voor te laten. 1 meter besteld en vervolgens afwachten of het in de buurt van het origineel komt. 2 dagen later binnen. Ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt. Het origineel is natuurlijk al wat verkleurd en de print is iets fijner. Maar wat mij betreft acceptabel. Even een stukje bovenop het origineel gelegd voor 2 foto's voor degene die op zoek zijn.

      20180419_133238.jpg20180419_133503.jpg
      Dateien
    • Bij ons is ook kennelijk door de hitte de bekleding van het rechter portier losgegaan en inderdaad gaat de bekleding bij het openen van het raam opfrommelen.
      Vandaag met textiellijn van Pattex de bekleding weer vastgelijmd en geklemd met een brede ijskrabber. Het zit wel aardig zo, hoop dat het werkt met die lijm.
    • Ik had dit probleem ook, aan beide portieren liet de bekleding los, wellicht waren de hoge temperaturen in zuid-Frankrijk hier debet aan.

      Met behulp van deze tread en wat vindingrijkheid de bekleding weer kunnen herstellen. Het is niet zo mooi als het was, maar het kan er goed mee door.

      Voor de vakantie heb ik de originele VW radio vervangen door een nieuwe van JVC. De nieuwe heeft onder andere een touchscreen, Apple Car Play etc. Met google maps als navigatie en spotify op de radio zijn wij naar zuid-Frankrijk gereden, heerlijk!
      Dateien
      • IMG_1037.JPG

        (173,62 kB, 13 mal heruntergeladen, zuletzt: )