Lekkage voorstijl rechts

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Lekkage voorstijl rechts

      Sinds dit voorjaar heb ik weer forse lekkage bij mijn rechter voorstijl.
      Heb garage laten kijken, maar die vinden niets.
      Heb zelf alles goed schoon gemaakt, in gevet en de kanaaltjes door geblazen.
      Leek even beter te gaan, maar nu weer in alle hevigheid mijn lekkage weer terug.
      Nu lees ik dat je met een remkabel iets kunt door"steken", maar kan de bijbehorende foto's niet openen.
      Ik zou mijn toegang moeten Upgraden, maar hoe.

      Wie kan mij verder helpen? :)
    • Jop, ook al in het andere topic gezegd, maar kijk HIER eens, daarmee is het mij gelukt. De kabel er doorheen halen was bij mij niet nodig, maar er zat een scheurtje in de 'mof' die bovenaan de slang vast zit. Het is een vrij simpel klusje als je geen 2 linker handen hebt, je bent misschien een uurtje bezig in totaal (alleen iets langer de lijm laten drogen). En als ik jou was zou ik gelijk beide kanten even checken heb ik ook gedaan voor de zekerheid.

      Je hebt alleen wat basis gereedschap nodig en een beetje siliconenlijm/kit.
    • Hoi,

      Dank je voor je antwoord en de linkjes.
      Ik vond ook nog allerlei uitleg op de duitse EOS site, ook over het onderhoud.
      Ik zal eens gaan kijken of er wat lek is, want doorblazen ed heb ik al gedaan.
      Weet nu hoe de slangetjes lopen en waar ze uitkomen.
      Lijkt me een uitdaging om dit zelf op te lossen, in de garage maken ze er niets van.
      Bij mijn vorige EOS wilde het dak niet meer dicht, een kabel gebroken, reparatie zou minstens een dag kosten om een onderdeeltje van 10 euro te vervangen.
      Heb het zelf opgelost met het onderdeeltje en twee tyribjes, probleem opgelost en nooit weer een probleem gehad!!


      Nogmaals dank.