Geen afdekking binnenzijde panoramadak

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Geen afdekking binnenzijde panoramadak

      Helaas heeft de :vw: EOS welke ik gekocht heb geen (geen flauw idee hoe dat ding heet) schuifbare afdekking aan de binnenzijde van het panoramadak. Hierdoor zie ik dus een klein gedeelte van het chassis aan de binnenzijde van mijn dak tussen het einde van het panoramadak en het begin van de binnenhemel.
      Iemand een idee of dit überhaupt nog achteraf te monteren is en zo ja, enig idee waar ik dit onderdeel kan krijgen? :hmm:
    • Achteraf monteren lijkt me wel mogelijk ik heb op youtube een filmpje ( Cabrio special mit wolfgang Rorhrt) gezien.

      Deze vind je als je Eos testen Duits ingeeft.
      Hier zie je zelfs een stukje van de webasto fabriek in Portugal waar deze daken op de Eos gemonteerd werden.
      Ze laten een stukje zien hoe de hemel er in gaat dus dan kan hij ook los lijkt me!.
      Recent woensdag JL heb ik twee sloop Eos'en gezien bij een autodemontage in Nijmegen.
      Autodemontage Kanaaldijk Rouwenbochweg 15.
      Tel: 0031 (0) 243792412.
      Ze hebben een Blauwe en een zilvere staan type 1.
      Vraag naar Paul deze kan je vertellen wat de mogelijk,heden zijn.
      Succes ermee.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss: