zekering van stoelverwarming klapt er steeds uit

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • zekering van stoelverwarming klapt er steeds uit

      Goedemorgen allen,
      Een paar weken geleden kreeg ik een airbag-fout en klapte de zekering van mijn stoelverwarming er uit. Sindsdien kan ik zekeringen per dozijn kopen want die blijven klappen. De airbag fout is opgelost maar de stoelverwrming blijft een problem. De garage weet het niet meer en stelt voor de stoelen uit elkaar te halen wt een kostbare (tijd)grap wordt.
      Iemand een idee or ervaring?
    • Hoi ik heb helaas geen ervaring maar onder de stoelen zou dus wel een connector moeten zitten die de stoel aan de auto koppelt.
      Ik zou deze es opzoeken en dan kijken of de zekering heel blijft.
      Stel dat deze nu heel blijft weet je dat het een van de stoelen kan zijn dus weer een voor een aansluiten en kijken wat er gebeurd.
      Misschien geeft dat dan een duidelijker beeld waar de mogelijke oorzaak zit.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:
    • Mein,

      Kijk de bekabeling onder je stoel na op beschadiging en de connector, ook in de overgang van zitting naar rugleuning kan deze beschadigen, , bekabeling kan daar mogelijk klem gezeten hebben bij het naar voren klappen van de leuning.
      Kijk ook de massa (-j van je zekeringenkast na, onder je dashboard mogelijk oxidatie roestsporen door damp of vocht ?
      Indien massa slecht dan gaat bij de stoelverwarming deze er vaak eerst aan aangezien deze veel stroom gebruikt
      Dit geeft vaak een indicatie.
      Als je met je vuist het tapijt indruk mogelijk water vocht op de bodemplaat waar de bekabeling naar de stoel verloopt ?