Hulp gevraagd behandelen roestplekken achterste dakdeel

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Hulp gevraagd behandelen roestplekken achterste dakdeel

      Hi Eos-vrienden,

      Sinds kort ben ik ook in het bezit van een prachtige (wat oudere) Eos (2006). Hele mooie wagen en rijdt als een zonnetje. Vandaag in het zonnetje de wagen gewassen en weer een beetje toonbaar gemaakt na de sneeuw en pekel ellende van de laatste week. Van plan om volgende week de rubbers te reinigen en met krytox te behandelen om e.e.a. ook in de toekomst waterdicht te houden.

      Tijdens het wassen vandaag vond ik twee roestplekjes in het achterste dakdeel (zie foto's, beide plekjes +/- 1 cm groot, bestuurderskant). Ik wil deze graag laten behandelen (schuren, anti roest, gronden, en spuiten) om verder roesten en andere ellende te voorkomen. Aangezien de roestplekken de rubbers raken zou ik dit graag door iemand laten doen die verstand van (Eos) zaken heeft en dit goed kan herstellen.

      Heeft een van jullie een adres van een bekwame reparateur (liefst in midden Nederland) die dit klusje kan klaren? Zou graag nog wat langer van mijn Eos willen genieten. Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

      Vr. groet,

      Maarten
      Dateien
      • IMG_8709.JPG

        (132,65 kB, 13 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • IMG_8705.JPG

        (65,3 kB, 14 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • IMG_8708.JPG

        (60,5 kB, 14 mal heruntergeladen, zuletzt: )