Dutch EOS Owners Club DEOC

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dutch EOS Owners Club DEOC

      Dag enthousiaste EOS eigenaren. In Nederland bestaat er volgens mij geen EOS club voor EOS eigenaren in NL. Ik speel al een behoorlijke tijd met de gedachte om zo'n club op te richten. Ik ben benieuwd of hiervoor belangstelling is. Aangezien je de VW EOS ondertussen zeker kunt zien als een NEO klassieker is het toch prachtig om als eigenaren van een EOS je te kunnen aansluiten bij zo'n club. Zijn er enthousiaste EOS bezitters die zo'n club zien zitten en zijn er enthousiaste EOS bezitters die willen meehelpen om zo'n club op te zetten. Het lijkt mij leuk om bijvoorbeeld in het voorjaar, zomer en het najaar een aantal gezellige toerritten te organiseren telkens in een andere provincie van NL als start en finish locatie. Maar ook om via deze club een onderdelen bestand op te bouwen of een soort leden korting te krijgen bij de officiële VW dealers voor EOS onderdelen. Ik begrijp wel dat dit best een behoorlijk klus is, maar ik zou mij daar graag voor inzetten om hier iets moois neer te zetten waar alle NL EOS eigenaren veel profijt van hebben.
      Laat me via onderstaand mail adres weten hoe hoe jullie daar over denken.

      dirkjan@kapdesign.nl
    • Eos-en-koffie is een rubriek die speciaal daar voor in het leven is gereoepen.
      Door gebruikers voor gebruikers.
      Ik denk dat dit ook de plek kan zijn om iets te willen opzetten ,meating of rit.
      Alleen om alle neuzen nu bij elkaar te krijgen op één dag is al een behoorlijke opgave,laat staan een clubje oprichten met alle bijbehorende zaken.
      Nog mals! nobel die gedachte.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:
    • Hoi deejayNL

      niemand houd je tegen om een clubje op te zetten.

      Alleen hoezo, als je het hier ook op kan zetten. Niemand houd je tegen om ook hier meetings te organiseren, je kan het hier opstarten: Meetings

      Als je initiatief wilt nemen om te kijken of je ledenkortingen kan regelen, graag. Ons is het nooit gelukt, wij zijn gewoon te klein, maar kunnen soms wel meedoen aan acties op ons Duits zusterform (windschot, dakmodules, ...). Maar wie weet heb jij een betere ingang, dus ga je gang.

      Blijft nog het onderdelenbestand: ook hiervoor zijn wij te klein om dit te kunnen verzorgen. Zelfs ons toch wat groter Duits zusterforum zou zo iets nooit op kunnen zetten, zoveel EOS'sn zijn er helaas niet. Maar aan de andere kant is er tenminste overlap met de GOLF en Passat waar je uit onderdelen kan putten. En er is ook nog "eb.y" en "mar.tpla.ts", dus misschien is een vast onderdelenbestand niet echt nodig.

      Het leuke van het forum hier en ook als extensie het Duitse zusterforum is dat er altijd iemand probeert om met je mee te denken en te helpen, doe gewoon mee - jou kennis, connecties en enthousiasme is heel erg welkom bij iedereen - zeker! :thumbup:

      Groeten

      Uwe
    • Misschien is het een idee om de nog komende EOS activiteiten die bij dit forum bekend zijn op de kalender te (laten) zetten. Bij de link naar meetings zijn alleen maar zaken in het verleden te zien, De Kalender lijkt mij ook een logische plek om deze activiteiten neer te zetten. Ik begrijp ook wel dat dit weer extra werk is, maar als iemand mij de content aanlevert wil ik dit wel wekelijks bijhouden en verzorgen. In plaats van passief lid van dit forum wil ik me ook wel nuttig maken als dank voor de vele informatie en feedback. Cabrio fans organiseert dit voorjaar en najaar weer twee ritten voor alle cabrio liefhebbers. De voorjaar rit is op zondag 6 mei en de najaar rit is op zondag 30 september. Het goede doel is de stichting: Stop Hersentumoren. Meer info kun je op de site van Cabrio fans vinden. Zo'n nationale cabrio dag op zondag 17 juni 2018 is natuurlijk ook vermeldenswaard op de Kalender. Misschien is het ook wel leuk om internationale evenementen (binnen Europa) op de kalender te vermelden.

      Groet,
      Dirk Jan :cscsi: EOS FSI 1.4 Highline Bluemotion