Wat kan ik het beste kopen om de dakrubbers mee te behandelen, en waar kan ik dit konkreet krijgen?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Wat kan ik het beste kopen om de dakrubbers mee te behandelen, en waar kan ik dit konkreet krijgen?

      Beste allen,

      Volgende week rijd ik samen met mijn vrouw ook in een EOS. Nu wil ik gelijk even de dakrubbers in behandeling nemen alvorens is er verder mee op pad ga.

      Ik zie dat er ook op dit form gesproken wordt over het gebruik van de het speciale glijmiddel wat VW zelf levert G052 172 A1

      Mijn vragen:

      1. Is dat het beste wat je kunt kopen (ik zie ook wel eens iets van DuPont langskomen....).
      2. Waar kan ik het kopen/bestellen en tegen welke prijs.

      Alvast dank voor jullie reacties.

      Robert
    • Cabrio-Rob schrieb:

      Beste allen,

      Volgende week rijd ik samen met mijn vrouw ook in een EOS. Nu wil ik gelijk even de dakrubbers in behandeling nemen alvorens is er verder mee op pad ga.

      Ik zie dat er ook op dit form gesproken wordt over het gebruik van de het speciale glijmiddel wat VW zelf levert G052 172 A1

      Mijn vragen:

      1. Is dat het beste wat je kunt kopen (ik zie ook wel eens iets van DuPont langskomen....).
      2. Waar kan ik het kopen/bestellen en tegen welke prijs.

      Alvast dank voor jullie reacties.

      Robert
      Wij gebruiken al jaren het door je genoemde spul van de dealer. Tot nu toe 2 flesjes gebruikt. Ook heb ik een keer het spul in spuitbus gebruikt, maar dat was snel op, niet doen dus. Het werd me aangeraden door een monteur van de vw dealer die onze auto ermee bewerkte. Prima spul. Wel de rubbers eerst goed schoonmaken. Flesje kostte €36,75. Doe je jaren mee.
      Veel plezier met jullie EOS.
      Aad en Wilma.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Wilma ()