Lijkt me een perfect verjaardagsgeschenk !!!!!
Welke rns510 kloon heb je en waarom?
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
ik heb de radio via Wish besteld, word eerder genoemd in deze thread. De radio heeft geen RDS waardoor het FM signaal K is. Ook de bluetooth carkit werkt niet goed. Was het proberen waar. Morgen de RNS300 terug plaatsen en zoeken naar een goede vervanger.
-
Marc, mag ik hem eens uitproberen? Dan kun jij mijn rns315 in de tussentijd gebruiken.
Mijn vrouw wil namelijk weten of ze aan een Android radio kan wennen, en ik wil weten of mijn oplossing voor Apple CarPlay werkt en of de andere opties werken zoals parkeer sensoren, deuren en clima.Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! -
Diazoni wrote:
Marc, mag ik hem eens uitproberen? Dan kun jij mijn rns315 in de tussentijd gebruiken.
Mijn vrouw wil namelijk weten of ze aan een Android radio kan wennen, en ik wil weten of mijn oplossing voor Apple CarPlay werkt en of de andere opties werken zoals parkeer sensoren, deuren en clima.
-
Ok, dus als het ontvangst goed is is eigenlijk dus de enige teleurstelling geen RDS?
Das nie slecht voor een radio die zo weinig kost...Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! -
Diazoni wrote:
Ok, dus als het ontvangst goed is is eigenlijk dus de enige teleurstelling geen RDS?
Das nie slecht voor een radio die zo weinig kost...
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0