Onderdeelnummer nodig van borging bagage separator.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Onderdeelnummer nodig van borging bagage separator.

      Hallo allemaal,

      Ik kwam vanochtend achter dat ik een onderdeel mis in de kofferbak, het gaat om de vergrendeling van de bagage verdeler (gedeelte die omlaag moet staan voor openen van dak)

      Ik vroeg me telkens af waarom ik de verdeler elke keer los in mijn hand had wanneer ik het omhoog zet om bij mijn bagage te komen, vanochtend zag ik toevallig bij de beschrijving van smarttop installatie daar een vergrendeling in zit, die heb ik helaas niet.

      Ik ben met de foto naar VW dealer geweest maar ze kunnen het niet vinden, ETKA bij de dealer heeft zelfde tekeningen als online versie hier: volkswagen.7zap.com/en/rdw/eos/eos/2007-482/8/867-867080/

      Ik heb het foto van mods4cars.com langdurig geleend, het gaat om met 1 gemarkeerde onderdeel, weet iemand misschien hier de onderdeelnummel van?
      Dateien
      • EOS0008.jpg

        (246,45 kB, 5 mal heruntergeladen, zuletzt: )
    • Onderdeelnummer gevonden, ik heb de bevestiging afgehaald en daaruit heb ik onderdeelnummer gevonden, oudere modellen hebben geen beveiliging zodat borging blijft hangen als het verwijderd wordt, en hierdoor raak je het sneller kwijt.

      Onderdeelnummer is: 1Q0868131C9B9 en het ziet er zo uit:
      EOS0009.jpg
      Foto komt van Ebay: ebay.com/itm/VW-OEM-Eos-Left-R…Q0868131C9B9/191956464655

      Ik heb zelf ook een getekend en geprint met een 3D printer, helaas moest ik haakjes weglaten want die waren niet sterk genoeg, maar het zit wel goed vast op frictie, hieronder foto's van mijn onderdeel samen met geprinte borging, zoals je ziet er is geen extra gat voor de borging zoals bovenstaande model:
      EOS0010.jpg
      EOS0011.jpg

      Morgen even monteren en kijken of het bevalt.