Matige verlichting koplampen, wat te doen?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Matige verlichting koplampen, wat te doen?

      Wij hebben een 2006 Eos en vanaf het begin af aan vind ik de opbrengst van de koplampen eigenlijk waardeloos te noemen.
      Onlangs de lampjes vervangen(merk weet ik niet meer) maar het is absoluut niet beter geworden.
      Aangezien de weersomstandigheden nu weer slechter worden wil ik er toch wat aan gaan doen.
      Makkelijkste is natuurlijk een ander setje fellere lampjes, maar de voorkeur gaat naar een xenon.
      Dat gezegd hebbende weet ik niets van koplampen af, en programmeren van een auto al helemaal niet.

      Is het überhaupt mogelijk om xenon te krijgen in de eos, en zo kan iemand het uitleggen in Jip en Janneke taal??

      Bvd
    • Heeey rubbere Ronnie
      Ik zit met t zelfde probleem
      Heb al meerdere setjes LED lampen er in gehad maar nog steeds niet tevreden over de licht opbrengst
      Komt denk ook door de lenzen ( bolle )
      Ik ga binnen kort xenon setje bestellen via ome alie
      Uiteraard met canbus ( voor de storing die je krijgt als je er andere soort lampen in doet )
      Kijken hoe dat me bevalt
    • Hallo ik heb nu al een hele tijd after market xenon in mijn Eos en dat bevalt goed.
      Wel moet je er op letten dat je meteen goede ballasten koopt,toen ik er mee begon kocht ik goedkope van plastic om te proberen.
      Maar te vaak gaven deze problemen dat een van de twee bijv niet meer wilde starten na een tanktop ( en dat midden in de nacht ergens in Duitsland .....pfffffff.
      Omdat de lichtopbrengst veel beter was als halogeen ben ik via Ali gaan zoeken naar betere ballasten,deze uiteindelijk besteld en gemonteerd.
      Met wat gepuzzel past het hele zootje achter de dop in de koplamp unit en werkt tot op heden storings vrij.

      Deze balast heb ik er nu in en ze werken betrouwbaar.
      Dateien
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Paul eric () aus folgendem Grund: DMEX 2 STKS 9 V-32 V 55 W AC 100% DSP Slanke HID Ballast 55 W snelle Start Fast Heldere 55 W HID Ballast voor HID Xenon Lamp licht

    • Kijk dit is informatie waar ik wat mee kan.
      Is het een kwestie van halogeen lampjes er uit, ballast en xenon lampjes er in en zelfde stekkers gebruiken??
      Zo ja, welke xenon lampjes kan ik dan het beste aanschaffen?
      Gaat me niet om timing ofzo, maar de beste lichtopbrengst.

      romario, jij hebt het over storing melding, moet ik hier nog rekening mee houden als ik iets ga bestellen?

      Zoals ik al zei, weet ik helemaal niets van deze materie af ?(
    • Welke xenon lampen je wil gebruiken is afhankelijk van smaak,ik gebruik kleur 6000 en dat is heel helder wit.
      Eea staat dan ook weer mooi in combinatie met led als stadslichten en eventueel uitgebreid met led grootlicht deze ook in K6000(zie oude tread ).
      de sterkte is afhankelijk welke ballast je koopt die van mij zijn ff uit mijn hoofd 55watt.
      Op ali zijn er zat te koop.
      Succes.
      ps met een set goede ballasten heb je ook geen fout meldingen in je canbus.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss: