Lekkage zijdrager dakrechts vooraan naar aansluiting naar A-zuil

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Lekkage zijdrager dakrechts vooraan naar aansluiting naar A-zuil

      hallo allemaal,
      Helaas heb ik een lekkage in mijn :vw: eos. En ik was zooo blij met mijn mooie auto! Boven het rechter raam is de zijdrager helemaal doorweekt. De stoel is nat en het loopt langs het raam naar beneden. Het is dus precies bij de aansluiting vooraan van het cabriolet dak, waar de pin zit. Het water trekt de hele zijdrager in. Die is nu (het stof ervan) verzadigd als een spons... ik heb een eerder bericht gelezen over een afvoerslangetje maar die lekkage zat op die A-zuil een stuk lager. Ik heb er verder geen verstand van dus wie kan mij vertellen hoe ik het kan oplossen? Help!!... ;(
    • Als de afvoer verstopt zit kan het water uit het gootje bij het schuifdak niet weg en loopt het idd daar naar binnen .
      Wat ook kan is dat er na het sluiten van het dak een rubber niet goed zit.
      Dus dak open en dit checken.
      Anders via linklijst “lekkage” slangaansluiting herstellen ( kitten aansluiting) eerst even doorblazen van de slang met perslucht is aa; te raden.
      Succes

      Greets
    • hartelijk dank, Winston.
      Ik heb zelf het idee dat er bij de aansluiting van de dakdrager naar de a-zuil aan de rechter zijde meer ruimte tussen zit dan aan de linker kant. De rechter zijde is ook de lekkage. Ik weet niet of het mogelijk is om dat af te stellen?... weet iemand dat?
      Alvast bedankt,
      Gr. Sina
    • Ik heb sinds dit weekend volgens mij dezelfde lekkage. Water komt echter niet uit de goot maar vanuit de schroeven in de stijl..... Nog geen idee hoe het water hier kan komen dus als er iemand een oplossing heeft?!

      Rubbers staan goed in de krytox.
      Dateien