even voorstellen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • even voorstellen

      Hallo, Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een EOS cup 1.4 tsi Xenon Navi Leder van okt 2014. Kleur blauw interieur wit.
      Mooie auto, ik ben geheel niet bekend met forums of is het fora? Dus excuus voor het schrijven van soms domme dingen,
      nog even en ik mag met pensioen en hoop met de EOS veel fijne km te kunnen maken.
      Op mijn eos zit geen cruise control, dus die wil ik nog in laten bouwen. Ik zag dat een bedrijf in Zeist dat kan doen AUTOPAR.
      Of zijn er betere ( goedkopere) opties voor handen? Ik ben zelf niet heel erg handig met auto's.
      Verder denk ik erover om een comfort pakket in te laten bouwen ( het dak openen en sluiten met de afstandbediening) of dat verstandig is, daar ben ik ook benieuwd naar.
      En als laatste zou ik graag willen weten welke reservelampen ik zou moeten aanschaffen voor als ik dadelijk lekker Europa in ga.
      Ik kom uit een VW POLO diesel, dus je kunt je voorstellen dat het wel even (positief) wennen is.
      Groet,
      Matje, Almere :cscbl:
      :cscbl:
      Mathieu A.
      Almere, Nederland
      EOS CUP 1.4 TSI okt 2014
    • Hoi Matje en welkom hier op ons forum :happy:

      Ga lekker rondkijken hier, je vind zeker veel antwoorden op vragen die je nog niet eens hebt ^^ :thumbup:

      voor wat je lampen betreft is dit natuurlijk ook afhankelijk van welke soort van verlichting je hebt :hmm:

      Groeten

      Uwe
    • Dag Matje,

      Welkom op het forum !
      Gefeliciteerd met je aankoop, verrukkelijke auto’s met af en toe kleine “dingetjes”, maar goed het houdt ons van de straat.
      Verschrikkelijk mooie kleur en binnenkant heb je gekozen. :D
      Het is echt genieten in mooie zomers, zeker als je Europa een beetje in gaat.

      Tip:Zorg goed voor je rubbers, 2 keer per jaar Krytoxen.

      Vaak komen een aantal rijders in het begin van de zomer, ergens in juni een keertje bij elkaar bij AC de Meern. Altijd leuk dus houd de aankondigingen in de gaten.

      Er duikt meestal wel iemand op met adviezen. Op jouw vragen kan ik je op dit moment geen antwoord geven. Zo’n automatische module heb ik ook weleens naar zitten kijken, lijkt me leuk en praktisch.

      Veel plezier op het forum.
      Groet,
      Jim :eosdunkelblau:
    • Welkom Matje.
      Ik heb een module van modus4cars en ik kan je nu al verzekeren dat je er geen dag spijt van zult hebben als je de module aanschaft.
      Het is gewoon genieten als je bij je auto komt en dan net ff iets eerder je dak opent.
      007 zou gaan blozen hihi.
      Verder kun je tijdens het wegrijden ook je dak openen en dat bied vele voordelen.
      Een korte stop aan het verkeerslicht beid al genoeg ruimte om te openen of sluiten je kunt bij rustig weer wel tot 40 Kmh al rijden.
      Vele verbaasde blikken tot gevolg!.

      Verder veel snuffel uurtjes op dit forum.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:
    • Ik heb in onze EOS (2006) cruise control in laten bouwen, dit was niet goedkoop omdat de benodigde compatibele CANBUS module ook moest worden toegevoegd (naast het vervangen van de linker 'pook' aan het stuur. Laat dus goed uitzoeken of voor jouw model/generatie alleen een cruise control aan het stuur vervangen moet worden, of ook nog een extra canbus module nodig is.

      Bij onze EOS heeft Wout Bouman in Wijk en Aalborg de cruise control ingebouwd (op het zelfde moment als vervangen electische dak aansturing en geleidetubes.
    • Haai Bigcoupe,

      Ik heb de "dure" versie ook de canbus module moet worden vervangen, alles met originele VW onderdelen, ik laat het volgende week vrijdag doen bij AUTOPAR in Zeist.
      Maar bedankt voor de waarschuwing. Had het inmiddels elders gelezen en heb daar naar gehandeld.

      Vanavond G052 halen bij de VW om de rubbers goed te behandelen, ze lijken erg droog, dus dat moet eerst en de navigatie zit op versie V6 dus die een keer ophogen naar V11.
      Ben ik weer helemaal bij. In Maart de dakmodule ( Comfort ding) aanschaffen en installeren, dan moet ik er voor de zomer weer tegen kunnen.
      :cscbl:
      Mathieu A.
      Almere, Nederland
      EOS CUP 1.4 TSI okt 2014