hulp bij VAG.com

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • hulp bij VAG.com

      iki heb mij een eos 2011 gekocht . er zatgeen luxe in als mf stuur of cruis controle.. de hard ware heb ik inmiddles of is onder weg. nu durt ik de hardware te doen alleen de software niet . is er iemand in de buurt van nijkerk die mij daarbij kan helpen. het zal een fluitje van een cent zijn alleen heb ik er geen kaaas van gegeten, als je kan /wil helpen drop effe een pm .

      Ferrdi
    • Ferrdi schrieb:

      iki heb mij een eos 2011 gekocht . er zatgeen luxe in als mf stuur of cruis controle.. de hard ware heb ik inmiddles of is onder weg. nu durt ik de hardware te doen alleen de software niet . is er iemand in de buurt van nijkerk die mij daarbij kan helpen. het zal een fluitje van een cent zijn alleen heb ik er geen kaaas van gegeten, als je kan /wil helpen drop effe een pm .

      Ferrdi
      goedemorgen ferrdi
      Zoek op facebook menno der steen
      Die man kan je helpen via vagcom alles inleren enzo
      Hij heeft mijn eos ook al paar keer wat via vagcom aangepast en geholpen ( zelfs op zondag )
      En koste me maar 30 euro
      Hij leest je auto ook helemaal uit enzo