Bedrading van radiostekker - model 2008

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Bedrading van radiostekker - model 2008

      In mijn Eos is een Pioneer radio gebouwd met iso aansluiting. Die doet het goed en houdt zijn geheugen vast.

      Ik heb echter een rcd310 radio gekocht, waarop ik mijn parkeersensoren wil zien.
      Totnutoe loop ik tegen twee problemen aan bij het inbouwen:
      (1) de radio doet het goed maar gaat steeds op de SAFE stand na uitschakelen van het contact. Dan moet ik de code weer ingeven.
      (2) de parkeersensoren komen niet op het scherm

      Er is volgens mij met de bedrading van de auto gerommeld, want de can draden zitten niet op de stekker.
      Ik vermoed dat er gerommeld is met de draad die het geheugen van de radio vast houdt.
      Er liggen ook een roze en groene draad achter de radio. Zou dit de can bedrading kunnen zijn ? En welke kleur moet dan op welke pen in de stekker ?
      Daarnaast lag er een Pioneer cd-btb200 carkit in met een zwarte en gele draad. Dat is waarschijnlijk de voering geweest.

      Heeft iemand een overzicht of een foto van welke kleur draad op welke aansluiting moet zitten ?

      Zie de foto's voor de draden in mijn auto.

      Al vast hartelijk dank voor de hulp.
      Bert
      Dateien
      • IMG_7768.jpg

        (81,08 kB, 6 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • IMG_7769.jpg

        (65,16 kB, 7 mal heruntergeladen, zuletzt: )
    • Bedrading van radiostekker - model 2008

      Mijn quadlock stekker is aangepast in het verleden.

      Mijn eigenlijke vraag is: welke kleur draad moeten op welke pin in de quadlock koppeling zitten.

      Google levert veel plaatjes op, maar niet de lay-out van de quadlock stekker met de kleuren van de aders.

      Misschien heeft iemand een foto van de stekker in zijn/haar auto, model 2007/2008 ?