Kofferklep bijregelen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Kofferklep bijregelen

Hallo,

iemand een idee hoe (en waar) ik de kofferklep kan bijregelen. :?:
      Deze sluit zichzelf ,maar dan is er nog een opening waar ik mijn vinger kan insteken boven de achterlichten en koffer deksel. :nono:
      soms krijg ik de opmerking van mensen dat mijn koffer niet goed toe is . :(
      ook zit ik met een geratel in de dakafwerking binnenin. (boven het hoofd van de bestuurder.)
      als ik hierop druk stopt het geluid .
      iemand een idee hoe ik deze moet demonteren en nakijken ?

Alvast bedankt
    • In de deksel zitten twee verende afsandshouders deze zijn in diepte af te stellen,misschien eerst hier naar kijken.

De aantrek motor van de kofferdeksel zit met twee bouten vast en kan een paar mm zakken,maar of je daar mee deze speling van de klep zodanig verkleind dat het iets beter wordt?.

Ik zelf heb deze gaten ooit al iets groter geboord (slopgat)hier door kon de motor nog iets meer zakken,bedenk wel dat je deze motor daardoor niet overbelast.

Op het internet (YouTube) staat een filmpje over de dakmotor en hoe je de hemel makkelijk los haalt,dan denk ik heb je zicht op dat wat nu rammelt.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:
    • patrickeos wrote:

Gekeken en een van de twee verende afstandshouders is afgebroken.
      Weet iemand de VW nummer van dit onderdeel.
      Enkel of per paar te bestellen ?
      Hoe zijn deze gemonteerd ?
      Zijn bevestigd met 2 topjes niet met schroeven.
      Is misschien niet de oplossing voor mijn probleem, maar ik wil het toch in orde
      misschien kun je via dit linkje bij de onderdeelnummers komen. Spiegels
    • ik heb deze dit jaar nog vv bij mijn eos en gekocht via ebay bij een Autoonderdelen zaak in letland.
      zal ff in de archiven zoeken of ik nog meer info heb,kostprijs was ongeveer €25.00 per 2 inkl verz.
      het part nummer is 1Q0827499B

ps als voorbeeld een actueele advertentie op ebay,en mijn reserve pusher.
      als je op ebay het partnr invoert krijg je deze hits.
      succes.
      Files
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

The post was edited 7 times, last by Paul eric ().