Vier signalen na starten?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vier signalen na starten?

      Ik heb mijn EOS TFSI uit 2006 (200pk) nu bijna 2 jaar(import uit Belgie).
      Al direct vanaf de aankoop geeft de auto bij starten vier signalen. Uitlezen van de ECU geeft geen uitsluitsel en ook de dealer heeft na controle (en mijn investering van 225 euro) geen idee.

      Ondertussen de radio unit al vervangen (tip uit VW forum), maar geen oplossing.
      Zou het kunnen zijn dat de vier signalen te maken hebben met de controle van de vier banden, Volgens het boekje zou er in het middenconsole een stelknop (of in het dashboardkastje) moeten zitten. Deze zijn echter niet aanwezig (alleen de ESP . Alternatief zou dan de controle via ABS systeem zijn.

      Iemand een suggestie?

      Dank,
      Jos :eossilber:
    • Mijn systeem in de Eos bj 2006 reageert via de ABS,als er iets mis is krijg ik een Ping te horen en een oranje lamp in het display gaat aan.
      Reset alleen mogelijk na bijvullen bandenspanning het waarschuwingssysteem gaat daarna weer uit als je de reset knop indrukt tot er een signaal klinkt.
      Deze knop zit bij mij naast de Esp.
      Een aftermarket systeem met losse sensoren zou wel deze geluidjes kunnen maken!.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Paul eric ()